Har han noen gode ideer da?Mannen fikk det ærefulle oppdraget med å kjøpe gave til 90åringen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har han noen gode ideer da?Mannen fikk det ærefulle oppdraget med å kjøpe gave til 90åringen
NÅ har jeg hentet meg inn igjen tror jeg. [emoji14]
Skravler jo så masse, ble rent vanskelig.
Nettopp derfor du skal ta det med ro før du starter fødselen [emoji6]Neei, litt tidlig. Han er litt liten enda.
Herlig. Hva var det for noe..?Jupp, da man vet at man har greid det, var en grei indikator når vi hadde navnefest da med to matretter og denne ble helt borte [emoji6]
Høres spennende ut.Har fylt noen kyllingfileer med blå castello og surret bacon rundt.
Skal ha maispure og sopp ved siden av
Godt med den ene pepsi maxen da [emoji4]Hadde to pepsi max der og. Som lå side om side.. Den ene var helfryst, den andre var absolutt ikke fryst.. Men kald da.
Hvor er det auksjon?Sitter og byr på sykkel til mannen, eldre sykkler og vi er oppe i 210 kr, budrunden slutter Kl 21 så sitter mest og venter på at det skal bli nærmere 21
Jeg har fortsatt mange sider igjen, dere skravler jo som bare det [emoji54]NÅ har jeg hentet meg inn igjen tror jeg. [emoji14]
Skravler jo så masse, ble rent vanskelig.
Hva skal dere ha idag da? [emoji4]Da står maten i ovnen![]()
Da står maten i ovnen![]()
Den hadde visst vært morsom. [emoji16]Hadde lyst å se den men passet ikke denne helga
Har egentlig skjønt det, men jeg ville nok laget noe mannen ikke likte eller ungene ikke likte om jeg var i samme situasjon [emoji13]
Da sender vi avgårde [emoji23]Ja rar
Min også kan hin få
Hadde en masse quotes å svare på, så måtte ta det fra starten [emoji28] så da hang jeg litt etter.Ble du hengende etter?![emoji23]
Egentlig jeg også men mannen hadde en altfor liten sykkel (lillesøster sin gamle), og den ble stjelt så han trenger virkelig en sykkel daÆæh, hater sånne budrunder [emoji28]
Hæ hva slem? Neida de får jo oppskriften da og tips [emoji6]
Ikke noe god på sånt [emoji14]Nettopp derfor du skal ta det med ro før du starter fødselen [emoji6]
Håper det
Ett barn i seng her, ett igjen.Må det ja
Jaa, den var kald og god..Godt med den ene pepsi maxen da [emoji4]