Var noen sider detDet har ikke ille
Satsee på litt trykk i kveld også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var noen sider detDet har ikke ille
Ja, håper det blir noe av.. Tror det hadde blitt bra. Evt kjøpe huset til mamma etterhvert (de tenker kanskje flytte til gården sin etter ei stund.).Hørtes jo bra ut om dere får kjøpt hele greia![]()
Du er jo sinnsykDette er nr 124[emoji1]
Ble bedre etterhvert her. Mannen tok det [emoji56]Verre her også. Og mannen tar det nok når han er ferdig i hagen... Ehh... Jeg burde snart begynne å virke, ja
Til bursdager? Jul..?Fyllt ut gaver som er kjøpt i planleggeten min![]()
Mannen har tømmt kjøleskap og fryser han
Å dyrket litt mer
Herlig med sånt [emoji7]Ble overraska med babyshower av venninner, mamma, søster og svigerinne i dag [emoji173] gøy!
Flink!Lagt sammen klær
Vasket litt mer klær
Var noen sider det
Vært fult program her i dag.God formiddag [emoji4]
Har dere noen planer idag?
Nei hjelper lite [emoji13]Bra han er bedre[emoji4]
Du kan trøste deg med at det blir drittvær her også[emoji23]
Godt det da [emoji4]Samme her[emoji849]
Nå steker jeg pannekaker[emoji1]
Vi har rester som vi tenker å ha imorgen [emoji7]Jeg rekker å kjøre til deg på 2 timer?![emoji12]
Jeg er iallefall alene i kveld, så etter at jeg har lagt unger er jeg klarVar noen sider det
Det vil jeg tro! Dette blir nok godt for han ihvertfallDet var veldig populært å ha mamma for seg selv[emoji7]
Ååå så morsomt [emoji16]Ble overraska med babyshower av venninner, mamma, søster og svigerinne i dag [emoji173] gøy!
Til julTil bursdager? Jul..?![]()
Men du skravlet litt
Jaja pause resten av mnd?[emoji6]Vel. Nå har jeg gjort masse, og synes jeg kan velfortjent ta en pause.