Så kjempe koselig ut [emoji173]️Vært på badeland med 6 åringen[emoji1]
Vi har hatt det så koselig sammen[emoji173]️ en gutt i strålende humør, lunsj på bassengkanten og softis før vi dro hjem[emoji2]
Nå har han bestilt pannekaker til middag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjempe koselig ut [emoji173]️Vært på badeland med 6 åringen[emoji1]
Vi har hatt det så koselig sammen[emoji173]️ en gutt i strålende humør, lunsj på bassengkanten og softis før vi dro hjem[emoji2]
Nå har han bestilt pannekaker til middag!
Det blir sikkert morsomt [emoji16]Jeg tror vi skal ta med lille på lekeland. Se om hun liker det.
Ja, går ikke an å kjøpe bare en etg [emoji14]
Det.. Nei. Grunnen til at vi bare leier 1etg er pga det står en del ting der, og søstrene til utleier kanskje skal bruke det til soveplass ila sommeren.. Men han har jo vist antydning til å ønske selge hele greia.
Hadde vært flott. Er fjøs her, garasje, minikårbolig (antagelig riveklart..) og stor åker.
Kan hende det blir hest og høns her om ikke annet, etterhvert.
Haha.. Tenker alltid litt fremover
[emoji56]
Verre her også. Og mannen tar det nok når han er ferdig i hagen... Ehh... Jeg burde snart begynne å virke, jaSer like ille, om ikke verre ut her (mindre kjøkken)... Men om jeg venter litt, tar sikkert gubben det [emoji56]
Er så fint vær, orker ikke drive rydding inne akkurat nå.
37 du var?He he å jo
Ikke som jeg husket på når jeg gikk innSkulle du hatt noe der da? [emoji54]
Virker bedre idag ihvertfall [emoji4] men imorgen skal det være drittvær her typisk nok [emoji13]
Ja men så blir det stille også blir jeg selv også opptatt [emoji54]
Jeg tror vi skal ta med lille på lekeland. Se om hun liker det.
Mmmmmm, bare litt under to timer til mat [emoji54]![]()
Så kjempe koselig ut [emoji173]️
He he jodaHøres ut som en flott lørdag![]()
Men du skravlet littDa var jeg opptatt[emoji6] var innom i 20-21 tiden og da var det ikke sååå mye liv her..[emoji4]
I dag?Jeg tror vi skal ta med lille på lekeland. Se om hun liker det.
Jeg trenger det etter lite søvn denne ukenHøres bra ut. Godt for deg å slappe av litt!
Ja stemmer37 du var?
Oki . Er snart ikke lenger i 20-årene selvJa stemmer
Ikke så gammel du daOki . Er snart ikke lenger i 20-årene selv
Julegaver du snakker om?Fyllt ut gaver som er kjøpt i planleggeten min![]()