Godt det daVeldig... Men tror jeg har klart å berge det relativt bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det daVeldig... Men tror jeg har klart å berge det relativt bra.
Så koselig da
Nærmeste.. Idrettshall med svømmebasseng osv, er vel 40 min unna her. (eller.. Flyttet nylig, så blir vel mer 30-35 min). Men vet ikke om man skal kalle det skikkelig badeland altså.Det er så deilig[emoji2]
Her er nærmeste 40 minutter unna, men det går jo greit[emoji4]
Du også tenker jeg
Mannen synes vel han har gjort nok, han. Han kan få rydde inne.Kan ikke mannen ta den bilen da??[emoji1]
Så kan du.......sortere frimerker eller no'[emoji23]
Vel det vsr fra kl 17Jeg var ikke her så sent igår[emoji6]
Jeg er ikke flink til å lage tråder helt ute av det blå ihvertfall [emoji54]Yep. Prøvde bidra litt før stat, men.. 200 tråder klarer jeg ikke alene for å si det sånn [emoji23] Ble vel bare en.. 3-4..?
Skulle du hatt noe der da? [emoji54]Jeg havnet brått og plutselig på IKEA, jeg...
Høres ut som en flott lørdagCup ferdig for i dag å vi har handlet
Kb skyper med kjæresten
Mannen dyrker litt
Jeg ligger som et slakt på sofa
Haha ja enda bedre [emoji6]Eller gå ut av huset! Enda bedre. Poff, borte. Haha
Virker bedre idag ihvertfall [emoji4] men imorgen skal det være drittvær her typisk nok [emoji13]Sommer[emoji173]️
Satse på at han snart er i form!
Ja men så blir det stille også blir jeg selv også opptatt [emoji54]Nei, for du er ikke her nå?![emoji13]
Nærmeste.. Idrettshall med svømmebasseng osv, er vel 40 min unna her. (eller.. Flyttet nylig, så blir vel mer 30-35 min). Men vet ikke om man skal kalle det skikkelig badeland altså.
Mannen synes vel han har gjort nok, han. Han kan få rydde inne.
Åh så kjedelig! Og nå syns jeg den mannen din kan gi deg beskjed om å bare sitte pent i sofaen [emoji54]Phew...
Vi klarte søle et HELT SPANN med grunning (lite spann da. 7dl-1 liter antar jeg..) bak i bilen. Hurra!!!
Har styret lenge med det der nå (neppe særlig bra å innhalere som gravid...).. Fikk vekk NESTEN alt tilslutt heldigvis.. Bare litt antydning...
Vel det vsr fra kl 17![]()
Høres bra ut. Godt for deg å slappe av litt!Cup ferdig for i dag å vi har handlet
Kb skyper med kjæresten
Mannen dyrker litt
Jeg ligger som et slakt på sofa
Jeg tror vi skal ta med lille på lekeland. Se om hun liker det.
Mmmmmm, bare litt under to timer til mat [emoji54]Tviler jeg ikke på[emoji1]