Haha. Men det er tradisjon når man er på Ikea det.Har til nå funnet masse jeg ikke skulle ha [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Men det er tradisjon når man er på Ikea det.Har til nå funnet masse jeg ikke skulle ha [emoji14]
Som sagt opprinnelig, havnet der brått og plutselig.Haha. Men det er tradisjon når man er på Ikea det.
Men det kan være ålreit det. Jeg liker meg godt på IkeaSom sagt opprinnelig, havnet der brått og plutselig.
Det var ikke planen, hadde bare litt tid å slå i hjel mens frøkna er på bursdag.
Jøss, det er Tamara som ligger på første plass på topp100-listen, det pleier hun ikke![]()
Ja syns det jeg også [emoji7] gleder meg til det blir varmere og han er frisk
Ja er nettopp det, føler jeg ikke alltid er her i gunstig tidspunkt
Så effektiv du er fa
Ah, angrer meg på at jeg ikke tok det her i går kveld [emoji28] jaja, vi er invitert bort på middag så slipper iallefall å tenke på det [emoji106]![]()
Hva skal du ha?Jeg havnet brått og plutselig på IKEA, jeg...
Bare å komme det [emoji4]
Maten blir god ihvertfall [emoji4]
Yep. Prøvde bidra litt før stat, men.. 200 tråder klarer jeg ikke alene for å si det sånn [emoji23] Ble vel bare en.. 3-4..?
Jeg havnet brått og plutselig på IKEA, jeg...
Phew...
Vi klarte søle et HELT SPANN med grunning (lite spann da. 7dl-1 liter antar jeg..) bak i bilen. Hurra!!!
Har styret lenge med det der nå (neppe særlig bra å innhalere som gravid...).. Fikk vekk NESTEN alt tilslutt heldigvis.. Bare litt antydning...
Alle monner drar [emoji28]Alt hjelper vet du[emoji1] skal tenke ut noen selv[emoji4]
Den var kjip. Men har heldigvis svær dusj nå, så tok hele forbanna matta bak i dusjen, og har både skylt og brukt magic sponge.. Nå ligger den på verandaen til tørk. Skulle egentlig vasket resten av bilen nå som jeg er så godt i gang, men.. Vet ikke helt om jeg burde gjøre noe mer nå [emoji28]Oi, så kjedelig!![emoji33][emoji31]
Er for gammel til å feste innser jrgÅh ikke i form ?
Det gjorde dereGod formiddag[emoji1] noen fikk opp farta gitt[emoji23]
God dagen klatremusGod morgen damer!