Åh deilig daMartini asti
Smirnof ice
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh deilig daMartini asti
Smirnof ice
Ja heldigvisGodt det er litt bedre
Hahaha. Men er det virkelig mulig å få til? Jeg får angst.Jupp :-D
Ja du får holde deg unna husarbeid! Lukk øynene og lat som ingenting ;-)
Jeg går for den metoden stadig vekk. Dempet belysning hjelper også påJupp :-D
Ja du får holde deg unna husarbeid! Lukk øynene og lat som ingenting ;-)
Ser like ille, om ikke verre ut her (mindre kjøkken)... Men om jeg venter litt, tar sikkert gubben det [emoji56]Ah, angrer meg på at jeg ikke tok det her i går kveld [emoji28] jaja, vi er invitert bort på middag så slipper iallefall å tenke på det [emoji106]![]()
Trenger masse tråder da :OJa, ikke sant! Prioriteringer..! [emoji14]
Har talt over. Om jeg talte rett er vi på 35 tråder og 2100 innlegg i dag.
Bare å komme det [emoji4]Ååh, jeg kommer på middag[emoji1][emoji173]️
Venessiela sier det går [emoji6]Hahaha. Men er det virkelig mulig å få til? Jeg får angst.
Med. Oppvaskmaskinen så er det fort gjort da [emoji16]Ah, angrer meg på at jeg ikke tok det her i går kveld [emoji28] jaja, vi er invitert bort på middag så slipper iallefall å tenke på det [emoji106]![]()
Yep. Prøvde bidra litt før stat, men.. 200 tråder klarer jeg ikke alene for å si det sånn [emoji23] Ble vel bare en.. 3-4..?Trenger masse tråder da :O
Bra prioritering [emoji106] regner her i dag, så snekkeren gjorde litt innearbeid mens jeg rydda, så drar vi på middag hos noen venner om ei stund. Har tenkt å sende han en tur på butikken mens jeg ordner meg litt etterpå [emoji4]Ser like ille, om ikke verre ut her (mindre kjøkken)... Men om jeg venter litt, tar sikkert gubben det [emoji56]
Er så fint vær, orker ikke drive rydding inne akkurat nå.
Jada, det er ferdig nå [emoji106] bare vaske over benkeplata så kan jeg si meg fornøyd [emoji106]Med. Oppvaskmaskinen så er det fort gjort da [emoji16]
Vel, problemet er vel at det er litt for varmt til å være ute også. Herregud.. Skjerpings [emoji28] nå tror jeg at jeg må gi meg selv et spark bak, og bare.. Gå ut.Bra prioritering [emoji106] regner her i dag, så snekkeren gjorde litt innearbeid mens jeg rydda, så drar vi på middag hos noen venner om ei stund. Har tenkt å sende han en tur på butikken mens jeg ordner meg litt etterpå [emoji4]
Skjønner deg godt. Klarer knapt å gå inn på badet på grunn av varmekabler og ja.. [emoji28]Vel, problemet er vel at det er litt for varmt til å være ute også. Herregud.. Skjerpings [emoji28] nå tror jeg at jeg må gi meg selv et spark bak, og bare.. Gå ut.
Haha. Uff. Ja. Også er jeg litt lyssky [emoji14] haha..Skjønner deg godt. Klarer knapt å gå inn på badet på grunn av varmekabler og ja.. [emoji28]
Eller gå ut av huset! Enda bedre. Poff, borte. HahaVenessiela sier det går [emoji6]
Men joa det går bare hver på det rommet som er best [emoji4]
Ålreit det daJeg havnet brått og plutselig på IKEA, jeg...
Har til nå funnet masse jeg ikke skulle ha [emoji14]Ålreit det da![]()