Ikle i det hele tattGod morgen[emoji4] Sovet godt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikle i det hele tattGod morgen[emoji4] Sovet godt?
Det tror jeg! Hun har ønsket seg barnebarn leeeenge. Samboer (hennes førstefødte) er jo 34 nå, når han får barn. Til sammenligning, var jeg såvidt 17.
Så.... Hm.. Hun skulle fått jenter i stedet [emoji28][emoji28]
Ja hihiSå herlig da [emoji4]
Vel. Skal prøve stå opp i første omgang [emoji28]
Må vel prøve få vasket et rom i huset. Kanskje brødrene orker tømme det....
Også skal L i bursdag. Usikker på om vi skal ta tacoen før, under eller etter...
Jaa.. Burde vært flink og stå opp og [emoji23]Så deilig [emoji4]
Og det er bra for det liker jeg også :-DDet gjør de![]()
Hehe, samme her men glad i å prøve nye ting og iallefall hvis jeg klarer det!
Skjønner det kan bli litt trangt ja, men plana var å kjøpe hele huset etter hvert eller har jeg misforstått? [emoji4]
Vi har jo hatt litt sånn luksusproblem tidligere, 4 soverom på oss to.. Nå har det blitt et barnerom og et kontor, så nå får vi vel ikke så mange gjester om gangen lenger [emoji28]
Bra du planlegger fram i tid da Lillafrosk! Samboeren min har store planer for oss om 20 år han også.. [emoji28]
Jo takk [emoji28]Lykke til med å stå opp[emoji12]
Og kos dere med taco!
Ålreit daFotballcup hee
Takk ❤Sender en klem <3
Her er planen bare å lage god mat
Dine planer da?![]()
Men å hjelp til med utfordringen er vel viktigere enn å stå opp ;-)Jaa.. Burde vært flink og stå opp og [emoji23]
Trykke på telefonen bare..
Prøvd å starte noen tråder da, i håp om å hjelpe med juniutfordringen [emoji28]
Ja, ikke sant! Prioriteringer..! [emoji14]Men å hjelp til med utfordringen er vel viktigere enn å stå opp ;-)
Jupp :-DTakk ❤
Så deilig da! God mat er alltid bra
Ingen store planer. Burde ryddet og vasket leiligheten men det tåler ikke kroppen. Mannen kunne tatt det men er litt for lat og bruker så lang tid.
Ja nettopp, så vi ser derfor på jo da sharan og galaxy [emoji7]
Ja, går ikke an å kjøpe bare en etg [emoji14]
Det.. Nei. Grunnen til at vi bare leier 1etg er pga det står en del ting der, og søstrene til utleier kanskje skal bruke det til soveplass ila sommeren.. Men han har jo vist antydning til å ønske selge hele greia.
Hadde vært flott. Er fjøs her, garasje, minikårbolig (antagelig riveklart..) og stor åker.
Kan hende det blir hest og høns her om ikke annet, etterhvert.
Haha.. Tenker alltid litt fremover
[emoji56]
Jeg fikk overtalt mannen til denne idag http://www.tv2.no/a/8097191/ eller en lignende versjon for jeg og oppskrifter er ikke herlig venner [emoji6]
Må bare ut å kjøpe kalkunbacon, vin og løk [emoji7]
Haha skylder på gravidhjernen [emoji28][emoji28]
Hyggelig at h*n tenker litt på søstrene sine da, men kunne vel vært greit å bare kvitta seg med det først som sist, nå når utleier har noen som er interesserte i å kjøpe? Skal vel ikke forstå seg på alt..
Gøy med fremtidsplaner da! Et lite småbruk [emoji7]
Eneste fremtidsplanene her er grønnsakshage liksom.. [emoji28]
Ja håpe men tviler Hehe. Ligger i familien virker det som![]()
Hvilket teater da?
Ikle i det hele tatt