Ja helt klartNei, da er det dumt og sove lengre på dagen. Greit å få dem i seng på kvelden[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja helt klartNei, da er det dumt og sove lengre på dagen. Greit å få dem i seng på kvelden[emoji4]
Men broren er likNei, da er det dumt og sove lengre på dagen. Greit å få dem i seng på kvelden[emoji4]
Jøss synes dere slravlet mye jegTempo er for lavt, når slett ikke de 6000 i dag.
Sett statusen?
Tempo er ca 5 innlegg i minuttet. Det tar drøyt 9 timer å komme til 6000 i dag i den farta. Det er tre timer til midtnatt...
Hehe ja det er det. Bare at ungene våre ikke har hørt om såntHehr åhhh men herlig med gode lår
Kan våkne litt enda ja,men blitt bedre
Ja helt klart
Men broren er lik
Regner med det [emoji14]Det er jo bare et steinkast [emoji28] neida de vil vel helst holde seg her i regionen. [emoji6]
Grått er fint [emoji7] vi malte en vegg grå på barnerommet [emoji106]
Det gjør jo det. Det er derfor jeg gleder meg til å synke ned på sofaen når de sover![]()
Frøkna harHehe ja det er det. Bare at ungene våre ikke har hørt om sånt
Veldig ogBra det er bedre, for nattevåk er kjeeedelig[emoji31]
Jupp er det, men vi vil fortsatt ha noe som er i "normal" str så ingen caravelle![]()
Planen var cupPlaner for i morgen da?
Klær til lillegutt, og mens jeg har ventet på svar her inne har jeg fått tatt bilder
Må bare legge de inn i et eget innlegg siden de er på mobilen og jeg er på dataen![]()
Ja håpe men tviler Hehe. Ligger i familien virker det somJada, noen barn sover jo ikke ordentlig om natta før dem er ganske store. Håpe det endrer seg snart hos dere[emoji4]
Åhh herlig daSånn. God morgen! Endelig fått sovet skikkelig
Tross sol og varme trøsket inn på soverommet.![]()
Har du skrevet 100 innlegg nå???Sånn, det var 100 innlegg i en fei[emoji1]
Nå går jeg i dusjen![emoji1]
Nye klærne til lillegutt [emoji7]![]()
![]()
Åh ikke i form ?Planen var cup
Formen tilsier sofa