♡ Skravletråd JUNI ♡

Herlig!. Måtte se lenge på bildet før jeg så hva det var. Haha, første blikk trodde jeg at det var bilde av en hest eller noe [emoji85][emoji85]
:D:D:D
Ble vist litt ekstra kunstnerisk av at det ble posta feil vei...

Nja, han har endelig starta etter å hatt materialene liggende i gårdsplassen i to-tre uker. Jeg lar han bare holde på, skal verken klage eller mase [emoji28]
Men var jo skikkelig massive prosjekter han bedriver. Wow.
Blir så imponert over at folk faktisk blir ferdig med sånt og at de ikke bare ender opp som kandidater til sinnasnekkeren...

Men var jo skikkelig massive prosjekter han bedriver. Wow.
Blir så imponert over at folk faktisk blir ferdig med sånt og at de ikke bare ender opp som kandidater til sinnasnekkeren...
Han er jo snekker sjøl, så han vet hvor mye han kan ta "i gangen". Hadde det vært meg hadde jeg starta på alt og aldri blitt ferdig..

Han er jo snekker sjøl, så han vet hvor mye han kan ta "i gangen". Hadde det vært meg hadde jeg starta på alt og aldri blitt ferdig..
Er mer enn en snekker som har vært deltaker på sinnasnekkeren ;)
Tror bare du har vært heldig i valg av mannfolk :)

Helt topp[emoji1] nyter kvelden alene i sofa!

Kos deg

Jeg deler faktisk sofa med min mann i kveld. Vanligvis har vi hver vår sofa. Men det er omtrent akkurat like aosislt. Om han sitter i den andre og ser tv eller jobber eler surfer, eller ligger i samme som jeg sitter i og sover... Vel, jeg har kroppskontakt me foten hans,

Mannen er syk i dag, rett og slett.

Noen ideer til hva jeg kan gi brødrene mine i sånn.. "Takk for hjelp med flytting. Og dyrepass."?

Tenkte gi dem et spendon på 500 på deling kanskje, og evt noe annet og. Godis kanskje? [emoji28]
De er 16 og 22.

Det hørtes jo flott ut[emoji1]
Har ikke så mange andre tips...kinobillett kanskje?[emoji4]

Back
Topp