♡ Skravletråd JUNI ♡

I dag kommer ny sesong av Orange is the new black!! [emoji16][emoji1360]
Forstår det er mange som er ivrige på den serien.. Er den veldig fengende? Type "MÅ se mer!!"

I dag kommer ny sesong av Orange is the new black!! [emoji16][emoji1360]
Jeg fikk varsel om det, men vet ikke helt om jeg har tilgitt de for hva som skjedde med Pousey nok til at jeg klarer å se :D

Sitter liksågreit ute og stikker sol nå mens jeg henger på forum.
(Og tester funksjon i beta-appen..)
---
TMA: Fri Jun 09 2017 20:47:36 GMT+0200 (CEST).jpg

Haha. Litt sånn.. Når man begynner på noe, så ser man alt annet som skal gjøres også..?
Eller er han bare ivrig på å bli ferdig med det?
Nja, han har endelig starta etter å hatt materialene liggende i gårdsplassen i to-tre uker. Jeg lar han bare holde på, skal verken klage eller mase [emoji28]

Det var mindre enn tusen i etterslep som var målet sant? Sånn 75 innegg til ca da :)

Eller litt mer om vi skal ha de 226 mer enn 17 000 som vi hadde i mai

Koser dere med noe snop på fredagskvelden ?
Vanligvis

Ikke i dag gitt

Ikke Taco til middag, jeg fulgte mellomste i bursdag. Spiste litt pizzabolle men.... Ikke akkurat mett. Tatt ei skive etter jeg kom hjem.

Vanligvis potetgull, men har ikke vært på butikken...

Nja, han har endelig starta etter å hatt materialene liggende i gårdsplassen i to-tre uker. Jeg lar han bare holde på, skal verken klage eller mase [emoji28]
Haha, jaja. Kjekt han er i gang nå da.

Her prøver jeg få sambo til å fortsette malearbeid. Gjelder faktisk senga til lille i magen, så begynner haste! -.-

Tempo er for lavt, når slett ikke de 6000 i dag.

Sett statusen?

Tempo er ca 5 innlegg i minuttet. Det tar drøyt 9 timer å komme til 6000 i dag i den farta. Det er tre timer til midtnatt...

Sitter liksågreit ute og stikker sol nå mens jeg henger på forum.
(Og tester funksjon i beta-appen..)
---
Vis vedlegget 227169
Herlig!. Måtte se lenge på bildet før jeg så hva det var. Haha, første blikk trodde jeg at det var bilde av en hest eller noe [emoji85][emoji85]

Haha, jaja. Kjekt han er i gang nå da.

Her prøver jeg få sambo til å fortsette malearbeid. Gjelder faktisk senga til lille i magen, så begynner haste! -.-
Hans måte å bygge rede på tror jeg! Går fort nå når han har starta.. i fjor sommer pussa vi opp stue og kjøkken på en og en halv uke. Da snakker vi fra bunn til topp, med skjult el.anlegg, downlights i taket, takplater veggplater gulv, vinduer verandadør og listverk og så splitter nytt kjøkken [emoji4].
Nå før babyen kommer skal vi "bare" bytte vinduer og dører og bordkledning og legge nytt tak, og bygge en liten platting. Og så kanskje ta gangen hvis det blir igjen noe av budsjettet [emoji28]

Hvilken farge skal senga bli? [emoji7]

Hans måte å bygge rede på tror jeg! Går fort nå når han har starta.. i fjor sommer pussa vi opp stue og kjøkken på en og en halv uke. Da snakker vi fra bunn til topp, med skjult el.anlegg, downlights i taket, takplater veggplater gulv, vinduer verandadør og listverk og så splitter nytt kjøkken [emoji4].
Nå før babyen kommer skal vi "bare" bytte vinduer og dører og bordkledning og legge nytt tak, og bygge en liten platting. Og så kanskje ta gangen hvis det blir igjen noe av budsjettet [emoji28]
Redebygging for menn kan arte seg slik av pg til.

Back
Topp