♡ Skravletråd JUNI ♡

Hei folkens, jeg er så happy for at det er så nydelig vær her nå. Og det er alle andre også, så stemninga er topp.
Noen hadde tilogmed trykket opp store plakater av de neste dagers værvarsel og hengt opp utenfor butikken, så gira er de :D

Husk å bruk solkrem nordlænninger :D
Vis vedlegget 227117
Så herlig, nyt det fine været! :-)

Gravid og tropenatt.. aldri vært så glad for varmepumpe med aircondition-funksjon [emoji28] kjølige 20 grader på stua da jeg sto opp, stor forskjell fra 29 grader inne (og ute) i går [emoji106][emoji106]
Ja det er viktig å ha :-D ikke lett å være gravid

Irritert på de som tar imot telefonsamtaler på legesenteret her (noen ganger er det sykepleier og andre ganger helsesekretær).

Ringte pga lillegutt er tung i pusten og nå fått feber, måtte virkelig krangle meg til time hos lege for det var vist helt normalt! Og fikk spm om vi hadde gitt slimløsende, måtte flere ganger legge vekt på at han er 8 mnd så nei! Hun likte heller ikke at han fikk mme!!! Skulle ifølge henne helst gi andre ting siden melk kan øke slimproduksjon (vel fortsatt 8 mnd så mme skal han ha!)

Vel vi sitter på lab nå, og fått resept på astmamedisin (de tenker mulig forkjølelseastma) og beskjed om smertestillende osv!

Noe spesielt når man skal ringe og bestille celleprøve hos privat gynekolog. Men tlfsvareren sier med en gang de har fullt før ferien og dermed legger på.
Burde da gå å ringe for å bestille i det minste !
Nei de liker nok ikke å ha jobb etter ferien, fått tunnelsyn sikkert :-P

Back
Topp