♡ Skravletråd JUNI ♡

Svigerforeldrene skulle kjøpe, så.. Kikker på bilstol 2. Altså, 9-25 kg..

Har en liten bil, ikke isofix, og vil ha en bra stol (så.. Plustestet er fint). Vurderte axkid minikid, da disse ikke var så store..
Har nemlig ikke mulighet til å prøve i bilen heller...
Vi har duofix, nesten samme greia, sjekka tester før vi kjøpte for nesten 3 år siden og vi er veldig fornøyd, bruker det til 5 åringen og snart skal lillebror få ta over :)

Nei det har du rett i! Det står gjerne i brukermanualene. Men man gidder jo ikke lese alle de heller Dra i en butikk å titte og spørre litt kanskje?
Dårlig utvalg her.. Også skulle svigermor handle den, og hun bor et stykke unna.. :/

Tror vi går for axkid minikid, dog. Den virker til å ta minst mulig plass, og fylle kriteriene mine.

Ja absolutt :) Ikea har mye fint!

Vi tenkte vi skulle ha sånn fast skyvedørsgarderobe på soverommet etterhvert, men er så mye vi vil gjøre med tiden så vet ikke hvor vi skal starte :p Heldigvis jobner jeg med byggevarer så har sine fordeler ved oppissing.
Ja det har nok sine fordeler da ja :)

vi leier bare så tar ikea inntil videre ;)
Men drømme er wic <3

Vi har duofix, nesten samme greia, sjekka tester før vi kjøpte for nesten 3 år siden og vi er veldig fornøyd, bruker det til 5 åringen og snart skal lillebror få ta over :)
Tror vi bare må gå for den. Er plustestet og "passer i både store og små biler", står det..

Dårlig utvalg her.. Også skulle svigermor handle den, og hun bor et stykke unna.. :/

Tror vi går for axkid minikid, dog. Den virker til å ta minst mulig plass, og fylle kriteriene mine.
Spørs på hvordan det monteres, men kan i mange biler stå i midten, noe som gjør at det blir bedre plass framme men da må de setene stå sånn da

Veldig mange har bare godt å si om den, så tror det er et godt valg jeg :)

Ja det har nok sine fordeler da ja :)

vi leier bare så tar ikea inntil videre ;)
Men drømme er wic <3
Ja det skjønner jeg! Vi skal ikke bo her i evig tid heller, så for mye orker vi ikke gjøre. Men de små tingene som øker litt verdi, og gjør det lettsolgt. Skapene som følger med nybygg er grusomme

Hehehe. Alle jenters våte drøm :P

Alene hjemme høres magisk ut[emoji1]
Vi får ikke 4 uker ferie vi...[emoji31]
Aller helst vil man at vi tar så mye som mulig om sommeren når det er minst barn. Så det passer sånn sett bra [emoji6]

Ja det blir spennende å se hva jeg finner på den uka [emoji13]

Spørs på hvordan det monteres, men kan i mange biler stå i midten, noe som gjør at det blir bedre plass framme men da må de setene stå sånn da
Midten går ikke her [emoji28]
Men dårlig beinplass fremme får bare stå til. [emoji14]

Ja det skjønner jeg! Vi skal ikke bo her i evig tid heller, så for mye orker vi ikke gjøre. Men de små tingene som øker litt verdi, og gjør det lettsolgt. Skapene som følger med nybygg er grusomme

Hehehe. Alle jenters våte drøm :p
Hhhhhh, vet ikke om jeg ville sagt våte drøm da :p

Hvilken bil da?
Har en liten corolla atm [emoji28]
Men, om den fusker osv, kan det jo hende jeg må kjøpe ny bil om et års tid uansett. Og sambo skal ha seg en bil igjen etterhvert..

Back
Topp