Jaja sverige men helt feil sted da kenguNope ble daftø isteden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja sverige men helt feil sted da kenguNope ble daftø isteden
God natt <3Da tror jeg jeg går på badet og prøver å komme meg i seng.
Natta
SorryJaja sverige men helt feil sted da kengu![]()
Å neiDet er sure penger det!
Ahh sånn jaFint litr
Barna spiste is
Søndag er detKrysser fingre[emoji1] når er det?
Veldig godtDen så spennende ut[emoji1]
Sorry
Prøvde dwt andre men gikk ikke
hehe ja må jo prøve ihvertfall, er dyrt nok!Ja! Spesielt nå i ferien[emoji30]
Tror jeg må prøve meg på litt utringet topp og kvinnelig sjarm når jeg skal innom merkeverkstedet.
Funka sist, jeg fikk reparert dekket mitt gratis[emoji41] og fikk avslag da jeg fikk montert krok[emoji6][emoji1360]
Hvilken serie da?Ser serie her , men snart finne sengen
Det kan hendejaja kanskje neste år da?
Ååh, så.. Irriterende. Egentlig.. Mi hadde heldigvis sovna,så jeg.En ting er å bruke lang tid på å komme seg i seng, der har han vært en stund, men det er ikke lenge siden jeg fikk han til å slukke lyset IGJEN!.. Det er tross alt skole i morgen
Nytter som regel veldig lite [emoji23]Æææ nei det får den ikke lov til, du får snakke strengt til bilen![]()
Sovnet til slutt eldste, da altså?Da tror jeg jeg går på badet og prøver å komme meg i seng.
Natta
Tja hadde en kia som fungerte om jeg snakket pent til denNytter som regel veldig lite [emoji23]

[emoji23][emoji23]Ja! Spesielt nå i ferien[emoji30]
Tror jeg må prøve meg på litt utringet topp og kvinnelig sjarm når jeg skal innom merkeverkstedet.
Funka sist, jeg fikk reparert dekket mitt gratis[emoji41] og fikk avslag da jeg fikk montert krok[emoji6][emoji1360]
Jeg pleier ikke snakke pent til bilene mine [emoji23]Tja hadde en kia som fungerte om jeg snakket pent til den![]()
Anne with an eHvilken serie da?