♡ Skravletråd JUNI ♡

Men det er jo ikke mørkt ute enda :p
Eldste er 10 år og husker utmerket forskjellen mellom sommer og vinter så den der går ikke <streng pekefinger>

Tusen takk.
Er utrolig fornøyd med meg selv i dag :)
Det syns jeg du skal være også! :)
Må være godt å se all fremgangen :)

her er de mer intensive gåturene lagt på is til etter ramadan, harmonerte ikke helt men går med ungene om dagen da, snuppa på ståbrett så dytter godt over 30 kg da

Ja tror det, jeg skal ihvertfall hjelpe til, er på data nå for nye appen og skravletråd med masse liv fungerte ikke helt :p
Nei. Nye appen og mye skravling går ikke.

Ikke så lett alltid. Håper mi har sovnet til nå altså... Hun drøyde noe ekstremt ved leggetid. Altså. Hvem bruker TI minutter på TANNTRÅD?!
En ting er å bruke lang tid på å komme seg i seng, der har han vært en stund, men det er ikke lenge siden jeg fikk han til å slukke lyset IGJEN!.. Det er tross alt skole i morgen

Samme fant jeg ut så er på dataen :eek:
får teste appen mer imorgen og skrive litt ang at den fungerer dårlig inne her ihvertfall
Jeg fikk over på data jeg også.

Nå på mobilen for jeg har lagt meg. Men plukker snart frem min forrige løsning, for denne klarer jeg ikke falle for

Det syns jeg du skal være også! :)
Må være godt å se all fremgangen :)

her er de mer intensive gåturene lagt på is til etter ramadan, harmonerte ikke helt men går med ungene om dagen da, snuppa på ståbrett så dytter godt over 30 kg da
Skjønner det kan være vanskelig når man ikke spiser, og når man ikke gjøre det får man også lettere belastningsskader så kan være greit å vente

Dere med barn som spiller fotball, noen som skal hitover 16-18 juni?

veldig synd egentlig for likte mye av det andre som ratingen
Rating greit nok, men ikke noe savn for meg.

Kunne like gjerne brukt nettleser og det gjør jeg ikke fordi det er tungvint men sa slipper jeg disse knappene som gjør så jeg ikke ser hva jeg skriver

Jeg fikk over på data jeg også.

Nå på mobilen for jeg har lagt meg. Men plukker snart frem min forrige løsning, for denne klarer jeg ikke falle for
Tapatalk da eller?

Er vel lov å håpe at de kan ordne det da :)

Back
Topp