>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
[emoji33][emoji33][emoji33]Når vi snakker om bil på verksted: fikk prisoverslag på reprasjon av min 2011-modell nå: 20 500 kr[emoji30]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji33][emoji33][emoji33]Når vi snakker om bil på verksted: fikk prisoverslag på reprasjon av min 2011-modell nå: 20 500 kr[emoji30]
Da blir det nok fort en del, ja.Mye. Skifte av støtdmpere og oppheng, skifte drivakselmansjetter, feste av varmedeksel, justering av hjulvinkler, omlegging og balansering av nye sommerdekk... pluss noe småplukk.
[emoji24][emoji24][emoji24]
Kjempekos. Prater om dagen som har vært og hva vi likte best med den [emoji1]Så utrolig koselig[emoji171] det tror jeg at jeg skal innføre senere og[emoji7]
Ikke sant. Vasking går greit [emoji28]Ja, jo tar tilbake den!! Går jo greit å vaske da alt er tømt..[emoji4] bare fortrengt alt det andre[emoji23]
Du får lage en ekstra profil for å skravle denne mndDet er hyggelih å høre
Liker å skravlr med dere også
Æææsj [emoji33]Når vi snakker om bil på verksted: fikk prisoverslag på reprasjon av min 2011-modell nå: 20 500 kr[emoji30]
Flink du er [emoji173]️[emoji173]️Hadde noen for 13 måneder siden fortalt meg at jeg skulle klare noen gang å gjennomføre en treningsrunde som den jeg gjorde i dag hadde jeg trodde de var gale!!!!!
14,5 km, blanding mellom å gå for og jogge, 2 timer og 2 minutter, gjennomsnittfart 7,13 km/t
vel om vi er det eller de skjødesløse kn vel da diskuteres, de kommer til å forvente at vi slipper snuppa ut i gatene med søskenbarna sine, men i alexandria hvor det har hvert flere tilfeller av barnekidnapping skjer ikke det.Hvorfor er dere det?
Oj det var dyrtNår vi snakker om bil på verksted: fikk prisoverslag på reprasjon av min 2011-modell nå: 20 500 kr[emoji30]
Vel trodde det men nå har han lært og krabbe for ca en uke siden og kan ikke skylde på tenner heller syns jeg selvom han enda ikke harDen gjør det uheldigvis[emoji20] er han inne i et utviklingssprang? Var tull med soving så si ved hvert sprang her i huset hvertfall.
Haha ja det var lurtDu får lage en ekstra profil for å skravle denne mnd![]()
Du kan gjetteHva står på planen i helgen da jenter?? Her er det fotballcup denne gangen...Hurra...
Oh skjønner deg godtvel om vi er det eller de skjødesløse kn vel da diskuteres, de kommer til å forvente at vi slipper snuppa ut i gatene med søskenbarna sine, men i alexandria hvor det har hvert flere tilfeller av barnekidnapping skjer ikke det.
Her er det "kommune" dager med akt hele gelga, konsert, utedans, helikopter, boder med dill og boder med mat. Håper churros boden er der i år også [emoji7]Hva står på planen i helgen da jenter?? Her er det fotballcup denne gangen... [emoji14] Hurra...
Ja tror det, jeg skal ihvertfall hjelpe til, er på data nå for nye appen og skravletråd med masse liv fungerte ikke heltDe er det så vi får ta inn litt etter litt.
Jeg liker egentlig ikke den delen av utfordringen, men vi får prøve. Vi skal ha opp et svært økt tempo, vi skal ha 1500 innlegg MER pr dag over forumet enn vanlig. Og 60-70 tråder ekstra. Og det er vel liv i andre tråder som trengs for å få innleggene. Ikke at vi sitter her og kokkekoller for oss selv.
Jeg er strålende fornøyd.Flink du er [emoji173]️[emoji173]️