♡ Skravletråd JUNI ♡

Hvordan virker halsen osv ellers? Kan det være at det eventuelt var for tidlig for crp sist?
Har ikke tatt crp, har ikke vært hos legen

Men halsen er mye bedre. Ikke vondt å svelge på samme måten. Mer bare litt sår

Det er nesen og feber som har tatt over. Forkjøla.

Kulturskolen kan å stresse folk.

Konsert i morgen. Jeg tenkte hel bukse og ren skjorte. Har til og med vasket skjorter.

I dag får de/vi vite, rocka klær. Svart bukse og svart genser funker. (skinnjakke og nagler og kjetting mer valgfritt ;-)) Vel. Gutten har svart bukse, både med og uten hull på kneet. Der stoppa det liksom....

Heldigvis har jeg ei kusine med en sønn med en litt "tøffere" klesstil til vanlig enn min. Så vi får låne en svart genser der.

Ja også får vi ha noe gele i håret og rufse det litt...

Har ikke tatt crp, har ikke vært hos legen

Men halsen er mye bedre. Ikke vondt å svelge på samme måten. Mer bare litt sår

Det er nesen og feber som har tatt over. Forkjøla.
Åja, jeg som har misforstått.

Men bra tegn at halsen er bedre!

Åja, jeg som har misforstått.

Men bra tegn at halsen er bedre!
Ja. Altså, halsbetennelse av virus er selvdiagnose. Basert på erfaring. Men ikke en kraftig betennelse for altså på god bedring og bare gått to dager. Men så tok liksom det andre over. Men det går seg nok til.

Merker jeg blir litt irritert på samboer [emoji85] Tar aldri oppvaska fordi han er redd for å vekke lille på kvelden. Men jeg sier til han at det er bare å være stille, og ikke "kaste" alt på plass så det smeller i askjetter da. Okay, litt surmulen, men tar det. Og for meg virker det nesten som om han bråker mest mulig fordi han blir irritert, eventuelt skal slippe å gjøre det fordi han vekker lille... Det er da ikke så vanskelig, eller?

Ehh. Mannen vasker alltid opp etter at ungene er lagt. Tidvis jeg også lagt. Vel og merke sover vi ikke i samme etasje da. Men uansett tid på døgnet så hører vi lite av oppvasken.

Merker jeg blir litt irritert på samboer [emoji85] Tar aldri oppvaska fordi han er redd for å vekke lille på kvelden. Men jeg sier til han at det er bare å være stille, og ikke "kaste" alt på plass så det smeller i askjetter da. Okay, litt surmulen, men tar det. Og for meg virker det nesten som om han bråker mest mulig fordi han blir irritert, eventuelt skal slippe å gjøre det fordi han vekker lille... Det er da ikke så vanskelig, eller?
Noen prøver seg vel? Mannen vaska klær en gang og krympa MINE favorittklær. Han får kun vaske sine arbeidsklær nå i nøden [emoji23] Tror de gjøres på.

Eller når han la alle klærne på soveromsgulvet. Da rørte jeg ikke klærne hans før de kom ned på vaskerommet. Han tok hintet til slutt når han ikke hadde mer rene pene klær [emoji23]

Noe bråk tåler fleste vel. Men ja. Eldste her i hus tåler alt. Om det så er plenklipper rett utenfor vinduet. Minste også sånn sett. Men hu bruker lengre tid på å komme inn i den dype søvnen.

Ehh. Mannen vasker alltid opp etter at ungene er lagt. Tidvis jeg også lagt. Vel og merke sover vi ikke i samme etasje da. Men uansett tid på døgnet så hører vi lite av oppvasken.
Samme her. Forskjellige etasjer også. Så hører lite :)

Stakkars vaskehjelpen . Hun klarte ødelegge støvsugeren vår i dag :hilarious::cool:

Stakkars vaskehjelpen . Hun klarte ødelegge støvsugeren vår i dag :hilarious::cool:
Kjip følelse. For hennes del. Jeg får noia av tanken på å bruke/låne andres ting forså å være så uheldig å ødelegge der. Vet jo det ikke er med vilje. Men det er ikke en god følelse uansett [emoji85]
Var den gammel da?

Kjip følelse. For hennes del. Jeg får noia av tanken på å bruke/låne andres ting forså å være så uheldig å ødelegge der. Vet jo det ikke er med vilje. Men det er ikke en god følelse uansett [emoji85]
Var den gammel da?
Den var noen år ja så nå fikk vi grunn for å kjøpe ny;) hun ville erstatte stakkar . Det er helt uaktuelt !

Den var noen år ja så nå fikk vi grunn for å kjøpe ny;) hun ville erstatte stakkar . Det er helt uaktuelt !
Uff ja kan jeg tenke meg hu ville. Hadde hatt nøyaktig lik tankegang ! [emoji23]

Men så kjekt å kjøpe ny da [emoji14] Venter i spenning på vår tar turen. 12 år snart jo [emoji23]

Uff ja kan jeg tenke meg hu ville. Hadde hatt nøyaktig lik tankegang ! [emoji23]

Men så kjekt å kjøpe ny da [emoji14] Venter i spenning på vår tar turen. 12 år snart jo [emoji23]
Hehe vår 7år :) jada sett en fra Miele

Back
Topp