♡ Skravletråd JUNI ♡

Gjør nok det. Men det er såpass uvanlig med aå høy temperatur på våre kanter og særlig uten sol. Vel, noen solgløtt av og til. Men ikke den som lager varmen, lufta er varm.

Jeg har kommet meg såpass at jeg griller middag tenker jeg.

Hørtes ut som behagelig vær[emoji2]
Grilling ble nok bra!

Så digg. Vet når man føler man har feber og gjerne man får hetetokter?
Jeg spiste sikkert noe jeg ikke tålte og nå har jeg hetetokter og blir totalt svimmel og jævlig. Kjenner faktisk svetten renner bak i nakken :( Henda skjelver og skriveleifer forekommer. Men jeg visker som besatt [emoji23] Får håpe det blit bedre snart. Skal på minste sin skoleforestilling i dag jo.

God bedring[emoji4]

Helt greit[emoji1] kveldsstell på gang, minstemann har dratt til bestemor på overnatting[emoji2]
Du da?
Kjenner jeg gjerne skulle sendt en hel bøling på overnatting. Men stresset med å hente dem igjen og få dem på rett sted i morgen. Er ikke verd det. Og det et bare yngste jeg reelt trenger avlastning fra i natt. For de andre sover jo. Og hun våkner jo. Og trenger meg. Så... Vel... Legge meg tidlig gjorde jeg i går. Og har derfor ikke sovet etter 4.30 i dag

Jeg har vel pg merke laget og spist middag men mye aktivitet var det jo ikke. Men. Ja. Vi får se hvordan dette går
Paracet sånn klokka 17 tilsier ny dose 1, da sover jeg helst så vi får se hvor ille jeg føler meg i natt.
Hvordan virker halsen osv ellers? Kan det være at det eventuelt var for tidlig for crp sist?

God kveld[emoji4] Hatt en fin dag?
Absolutt. Selv om.jeg var trøtt som en dupp på jobb pga lite søvn i natt. Men sommerfest i bhg på ettermiddagen med masse god mat og godt lag. Og selvsagt søte barn som sang [emoji173] kan ikke klage da:D du da? :)

Jeg er heldighvis på bedringens vei virker det som. Bekrefter at det er virus og da er det bare vente som fungerer.

Grillet burgere til middag, spiste inne fordi jeg ikke føler meg i form til å sitte ute, og før maten var spist begynte det å regne.

Mannen kommet snart hjem, men vi spiste uten ham for om en halv time må jeg og guttungen dra.
Nå er hvertfall vi hjemme igjen og kveldsmat igang for de små. Slitsomt og bråkete, men koselig likevel.

Gikk der da?

Absolutt. Selv om.jeg var trøtt som en dupp på jobb pga lite søvn i natt. Men sommerfest i bhg på ettermiddagen med masse god mat og godt lag. Og selvsagt søte barn som sang [emoji173] kan ikke klage da:D du da? :)

Nei det kan man ikke klage på[emoji2] Hatt en helt grei dag.

Back
Topp