♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja, jeg ble bare glad for at hun var hard i magen jeg [emoji23] Hun gjorde det en gang hun var 6 uker og. Men da hadde hun sliti så lenge med å bæsje pågrunn av et lyskebrokk så da jublet vi [emoji23]

Ser den[emoji23][emoji28] greit det var en kabel ja[emoji16]
Da hadde nok vi og jublet altså.

Mulig jeg overvurderte egen formutvikling. Følte meg litt ting når vi skulle dra, en time etter at jeg tok paracet nettopp for å være i bra form til å sitte og vente på kulturskolen på øvelse. Målte 37,7 altså en time etter inntak av paracet så de 37,4 før i dag var visst ikke helt kvitt denne lett forhøyede temperaturen som muligens ikke egentlig er feber, men i alle fall påvirker formen.

Mulig jeg overvurderte egen formutvikling. Følte meg litt ting når vi skulle dra, en time etter at jeg tok paracet nettopp for å være i bra form til å sitte og vente på kulturskolen på øvelse. Målte 37,7 altså en time etter inntak av paracet så de 37,4 før i dag var visst ikke helt kvitt denne lett forhøyede temperaturen som muligens ikke egentlig er feber, men i alle fall påvirker formen.
Æsj, kjedelig når det skjer. Men aktivitet provoserer gjerne :(

God bedring

Æsj, kjedelig når det skjer. Men aktivitet provoserer gjerne :(
Jeg har vel pg merke laget og spist middag men mye aktivitet var det jo ikke. Men. Ja. Vi får se hvordan dette går
Paracet sånn klokka 17 tilsier ny dose 1, da sover jeg helst så vi får se hvor ille jeg føler meg i natt.

Back
Topp