Vært på jobbGjør på i dag ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært på jobbGjør på i dag ?![]()
Grei vakt?Vært på jobb
Ja, jeg ble bare glad for at hun var hard i magen jeg [emoji23] Hun gjorde det en gang hun var 6 uker og. Men da hadde hun sliti så lenge med å bæsje pågrunn av et lyskebrokk så da jublet vi [emoji23]
Hva tester du?Testinnlegg
Så braSnart på flyet hjem [emoji4]
Positiv test da?Testinnlegg
Blir godt det MusemorSnart på flyet hjem [emoji4]
Æsj, kjedelig når det skjer. Men aktivitet provoserer gjerneMulig jeg overvurderte egen formutvikling. Følte meg litt ting når vi skulle dra, en time etter at jeg tok paracet nettopp for å være i bra form til å sitte og vente på kulturskolen på øvelse. Målte 37,7 altså en time etter inntak av paracet så de 37,4 før i dag var visst ikke helt kvitt denne lett forhøyede temperaturen som muligens ikke egentlig er feber, men i alle fall påvirker formen.
Ja da.Blir godt det MusemorGått bra?
Snart på flyet hjem [emoji4]
Rett på sak altså?Ja da.
Venter på at vi skal lette nå.
Må vente litt på grunn av været.
Så fort jeg kommer hjem skal jeg ukeshandle
Det var detGrei vakt?
God bedringMulig jeg overvurderte egen formutvikling. Følte meg litt ting når vi skulle dra, en time etter at jeg tok paracet nettopp for å være i bra form til å sitte og vente på kulturskolen på øvelse. Målte 37,7 altså en time etter inntak av paracet så de 37,4 før i dag var visst ikke helt kvitt denne lett forhøyede temperaturen som muligens ikke egentlig er feber, men i alle fall påvirker formen.
God tur hjemSnart på flyet hjem [emoji4]
Bra der?![]()
Altså, jeg står i stor fare for å spamme når det er så stille her [emoji14]
Jeg har vel pg merke laget og spist middag men mye aktivitet var det jo ikke. Men. Ja. Vi får se hvordan dette gårÆsj, kjedelig når det skjer. Men aktivitet provoserer gjerne![]()