Uhm... hæ?

Nå viser det seg at jeg har pcos, så nå blir det full utredning av gyn. For å se hva vi gjør videre.. akk ja..
så lenge det ikke er overgangsalder, så er jeg glad :)

Sniker litt fra augustgruppa, og leste om hva du har vært gjennom. Sender deg en klem!

Var ganske inn i tempegamet i tiden før jeg endelig satt med positiv test. Vil bare tipse deg om et par ting, hvis du tenker å fortsette å tempe :) :

- Ta tempen til samme tid hver morgen og før du foretar deg noe som helst! Dette er ganske viktig for å få et korrekt resultat. Om du ikke setter inn tempen i appen når du måler den, så kan du justere klslettet tilbake til det tidspunkt du målte. Da vil prikkene bli hel blå istedenfor bare en ring. Det betyr at du har målt til riktig tid.
- Viktig at du får minst 3 t sammenhengende søvn.
- Legg gjerne inn informasjon (om du ikke gjør dette allerede) som når dere har sex, utflod, positiv/negativ eltester. Dette er med på å mer nøyaktig å si når du har EL.
- Er du feks forkjølet og kjenner du har sovet med munnen åpen, så ville jeg 'varmet' den opp litt før jeg målte.

Ønsker deg masse lykke til videre og håper tredjemann sitter snart, til tross for PCOS ❤

Tusen takk for klemmen! Den trengte jeg nå <3
Jeg får se hva gyn sier.. tenker jeg må på noe hormon-greier.. skjønte ikke helt det der legen sa, men p-piller er jo uaktuelt så.. jeg aner ikke hva annet hormonpreparat de har å tilby :-p

Når gyn sier GO, så skal jeg prøve å tempe slik som du beskriver her... kanskje får jeg trekløveren min?!
Hvis ikke, så har jeg to flotte gutter, så uansett er jeg jo heldig :)

Tusen takk for klemmen! Den trengte jeg nå <3
Jeg får se hva gyn sier.. tenker jeg må på noe hormon-greier.. skjønte ikke helt det der legen sa, men p-piller er jo uaktuelt så.. jeg aner ikke hva annet hormonpreparat de har å tilby :p

Når gyn sier GO, så skal jeg prøve å tempe slik som du beskriver her... kanskje får jeg trekløveren min?!
Hvis ikke, så har jeg to flotte gutter, så uansett er jeg jo heldig :)

Er flott å se at du har en så fin innstilling selv om du møter motbakke! Det kommer man langt med :) Masse lykke til med trekløveren din ❤

Så gav jeg opp hele testinga og tenkte jeg skulle ta en pause og heller se an til høsten om vi skulle prøve igjen. Innerst inne tenkte jeg nok at mine fruktbare dager var over.
Men nei. Nå sitter jeg her og er 6 uker på vei allerede [emoji15]

MEN.. som sist har jeg heller ingen symptomer denne gang. Eller.. det vil si jeg har -positiv test -uteblitt mens - trøttere - blir fort sint og irritert.
Men luktesansen har jeg ikke denne gang, den har vel heller blitt dårligere enn til vanlig. Ømme bryster har jeg heller ikke denne gangen.. ingen hodepine... ingenting.
Så jeg klarer ikke glede meg over dette svangerskapet heller... jeg føler vel at det er enda en tom fostersekk som skal dukke opp på ul.

Håper jeg får vite når jeg er satt opp til ul på tirsdag. Vil vite det raskt. Kjedelig å gå tre mnd for så å finne ut at det ikke er noe liv....

Vel.. får nok bare vente å se.

Jeg sliter noe fryktelig med mangelen på ømme bryster og kvalme... er på en måte de to symptomene jeg forbinder med graviditet. Ma'en jeg hadde i november ligger enda ferskt i minne og blir nok ikke borte med det første..

Håper bare jeg får svar fra legen om når jeg får komme på ul... jeg MÅ se om det er noe hjertebank der inne.. får ikke slappet av før det..
sukk...

Oi, gratulerer !! Jeg skjønner veldig godt at du ikke tørr å glede deg enda. Har du hørt fra legen enda? Du får nok tul. Om ikke er jo det private en løsning. Du må jo få lov å glede deg snart [emoji173][emoji173]

Oi, gratulerer !! Jeg skjønner veldig godt at du ikke tørr å glede deg enda. Har du hørt fra legen enda? Du får nok tul. Om ikke er jo det private en løsning. Du må jo få lov å glede deg snart [emoji173][emoji173]

Tusen takk [emoji5]

Nå er det bare å starte nedtelling til tul. Har fått time neste torsdag... 8 dager til i dag.
Det blir spennende!
Gleder meg til å få bekreftet hva det er som faktisk er eller ikke er... [emoji854]

Nå har det dukket opp en del symptomer det siste døgnet... en "lett" kvalme på kveldene, opp å tisse om natta og masse stikking i nedre del av magen.
Dette tar jeg som et svært lovende tegn.. livmora strekker seg som den skal og noe skjer absolutt med kroppen! Håret har blitt supertørt og kvisene popper opp i ansiktet.
Jeg ser frem til tul, jeg tror jeg blir å se noe som er der! Jeg kjenner meg mer positiv nå som jeg får litt plager [emoji23]

Nå har det dukket opp en del symptomer det siste døgnet... en "lett" kvalme på kveldene, opp å tisse om natta og masse stikking i nedre del av magen.
Dette tar jeg som et svært lovende tegn.. livmora strekker seg som den skal og noe skjer absolutt med kroppen! Håret har blitt supertørt og kvisene popper opp i ansiktet.
Jeg ser frem til tul, jeg tror jeg blir å se noe som er der! Jeg kjenner meg mer positiv nå som jeg får litt plager [emoji23]
Så bra :D jeg kommer til å tenke seg deg jeg og. Med min exu hadde jeg nesten ingen symptomer anna enn stikking i lysker og i eggledern der den satt. Så jeg har sagt at jeg håper jeg ligger i 8 uker og spyr gørra ut av meg [emoji14]

Så bra :D jeg kommer til å tenke seg deg jeg og. Med min exu hadde jeg nesten ingen symptomer anna enn stikking i lysker og i eggledern der den satt. Så jeg har sagt at jeg håper jeg ligger i 8 uker og spyr gørra ut av meg [emoji14]

Hehe, rart med det! Plagene er aldri mer velkommen enn når man er gravid! [emoji23]

Jeg krysser fingrene for at du spyr masse! [emoji23]
Men ikke for masse da! [emoji39]

Ja, jeg ønsket jo symptomer, så da skal jeg ikke klage! Er konstant trøtt og utslitt... evig kvalm og uvel... null matlyst what so ever!!
Jippi! [emoji106]

Seks dager til tul... Jeg kan ikke skjønne at det ikke skal være et hjerte der! Det MÅ det! Jeg Lider ikke frivillig som dette for noe annet enn en liten spire! [emoji23][emoji173]️

Nydelig vær ute, men kvalmen er så intens nå at jeg ligger enten i senga eller på badgulvet... gikk på do , kasta opp etterpå fordi det luktet så fælt... føles bortkasta med sommer nå.. jeg elsker sommeren!! Men blir jeg varm, så kaster jeg opp da også.. sukk... tar på å gro baby...

En rolig dag uten kvalme! Halleluja! Det var veldig godt med en pause. :)

Men nå er jo finværet på tur bort herfra, så det er jo litt kjipt da.. men man kan vel ikke få i pose og sekk, så jeg er fornøyd! :)

I dag har jeg hatt noen ekle smerter i venstre side av nederste del på magen.. kommer plutselig og kjennes ut som skarpe stikk... det kommer flere ganger og blir værre om jeg tar på stedet... blir noe redd jah!
Nå er det bare to dager igjen til tul, så jeg biter tenna sammen og håper det er helt innafor normalen!
Ingen blod ihvertfall og kvalmen har kommet sånn smått tilbake, den ligger å ulmer hele dagen, men så lenge den ikke slår meg helt ut, så er jeg veldig fornøyd! [emoji177]

I morgen.. i morgen er det tul! I morgen!!! Tiden går så fort!
Gruer meg litt med tanke på sist gang, men satser på at kvalmen og ubehaget er et godt tegn og at jeg får se et lite hjerte som banker og slår... spennende!!

En travel dag i dag.. først til ultralyd i byen, så kjøre en mil i full fart å hente lillebror som må til legen. Han har fått mollusker på føttene som han ikke liker noe særlig [emoji51]

Så er det hjem i full fart, lage middag og gjøre klart til avslutning på skolen med storebror..
Denne dagen kommer til å gå rasende fort!

Back
Topp