Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ahh kan være slitsomtgammel er hun?
Hvor gamle er de? Mine har stort sett gått alene siden de var 5Flere og flere går uten foreldre ...min vil ha oss med...var 9 barn i bursdag og 3 av barna hadde med en forelder
Han er jo ikke 4år engang. Blir 4år i oktHvor gamle er de? Mine har stort sett gått alene siden de var 5
Åhh nesten jevngammel med minste min daHo blir 17 mnd om en uke[emoji2]
Da er det jo ganske vanlig at foreldre er med. Vi hadde vel 100% foreldredekning ved 4 år, ca 50% ved fem og så godt som ingen ved seksHan er jo ikke 4år engang. Blir 4år i okt![]()
Og mi, som ble 17 mnd for et par uker siden.Åhh nesten jevngammel med minste min da![]()
La ut to bilder her tidligere idag [emoji4]Åh ja stemmer . Flaggans dagså kjekt
![]()
Ja jeg syns det er tidlig og min vil ha oss der. Vi syns det er kjekt også vi. Hjelper jo til også.Da er det jo ganske vanlig at foreldre er med. Vi hadde vel 100% foreldredekning ved 4 år, ca 50% ved fem og så godt som ingen ved seks
Åhh ikke settLa ut to bilder her tidligere idag [emoji4]
Ja stemmerOg mi, som ble 17 mnd for et par uker siden.
Ja, så små barn er det greit at har hjelper med seg.Ja jeg syns det er tidlig og min vil ha oss der. Vi syns det er kjekt også vi. Hjelper jo til også.
Åhh nesten jevngammel med minste min da![]()
2 desNovember di er født?
2 des[emoji173]️
Ja hihiNesten da[emoji6]
Mens jeg tilhører januar, hadde termin 10.1 men født 25.12Ja hihitilhører den gruppen nov. Menstermin var 27nov . Ble satt til termin 1 des på oul så ville hun ut dagen etter
![]()
Ja hihitilhører den gruppen nov. Menstermin var 27nov . Ble satt til termin 1 des på oul så ville hun ut dagen etter
![]()
Enkleste jeg fant i skapene. Kjøttdeig med dolmio og makaroni