♡ Skravletråd JUNI ♡

Flere og flere går uten foreldre ...min vil ha oss med...var 9 barn i bursdag og 3 av barna hadde med en forelder

Flere og flere går uten foreldre ...min vil ha oss med...var 9 barn i bursdag og 3 av barna hadde med en forelder
Hvor gamle er de? Mine har stort sett gått alene siden de var 5

Han er jo ikke 4år engang. Blir 4år i okt :)
Da er det jo ganske vanlig at foreldre er med. Vi hadde vel 100% foreldredekning ved 4 år, ca 50% ved fem og så godt som ingen ved seks

Da er det jo ganske vanlig at foreldre er med. Vi hadde vel 100% foreldredekning ved 4 år, ca 50% ved fem og så godt som ingen ved seks
Ja jeg syns det er tidlig og min vil ha oss der. Vi syns det er kjekt også vi. Hjelper jo til også.

Ja jeg syns det er tidlig og min vil ha oss der. Vi syns det er kjekt også vi. Hjelper jo til også.
Ja, så små barn er det greit at har hjelper med seg.

Jeg eller mannen skal forøvrig vøre med mellomste i en seksåsdag på fredag, og levere henne alene på en på lørdag. Den på lørdag er med barnehagen, den fredag med kommende førsteklasse.

Ja hihi :) tilhører den gruppen nov. Menstermin var 27nov . Ble satt til termin 1 des på oul så ville hun ut dagen etter :)
Mens jeg tilhører januar, hadde termin 10.1 men født 25.12

Desember-gruppa er jo død så jeg henger igjen på januar
Men har 2015 barn

Back
Topp