Jepp. Juni og desemberJa, årets travleste måned vil jeg påstå[emoji2] den og desember..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Juni og desemberJa, årets travleste måned vil jeg påstå[emoji2] den og desember..
Blir spennende å seMen så er hun bare 1,5 år[emoji4] om 2-3 år er det jo helt annerledes å leke med henne[emoji4]
Enkleste jeg fant i skapene. Kjøttdeig med dolmio og makaroniBra smertestillende har effekt[emoji4]
Hva skal dere ha til middag da?
Hva maser hun om da?[emoji849]
Fangst, så på salg? [emoji4]
Så herlig da [emoji173]Gikk en tur i skogen før jeg hentet kb
Han forsvant rett opp på rommet for å gjøre lekser fpr den nye kjæresten skulle ringe snart...
Ye ye endelih sammen med ei fornuftig jente hvertfall![]()
Jeg er medKunne det vært interessant med en utfordring i juni for å få topp 100 i juli. Har igrunn planlagt sommerferie fra topp 100 i juli, men forstår at flere ønsker topp 100 i sommer også. Men da ønsker vi jo litt høyere aktivitet da.
FineDaaa har denne mamman kjøpt seg nye sko [emoji7]![]()
Veldig fornøyd med dagens fangst.
Haha. Nei. Kan ikke forstå hvor noen skulle få det ifra?Finnes jo ikke konkurranseinstinkt her da [emoji23]
Spennende! Lykke tilHallo, jenter! Tror jeg holder på å få første eggløsning etter SA!
Vi har hatt en veldig koselig dag, med underholdning og gåing i tog, ungene fikk flagg, vel lillegutt fikk sitt på vogna og snuppa møtte flere venninner [emoji4]God ettermiddaghatt en fin dag så langt? Her er mannen og guttungen i bursdag nå
frøkna holder på med lego
![]()
Åh ja stemmer . Flaggans dagVi har hatt en veldig koselig dag, med underholdning og gåing i tog, ungene fikk flagg, vel lillegutt fikk sitt på vogna og snuppa møtte flere venninner [emoji4]
Noe så spennende som rundstykke med syltetøy [emoji23]Hva spiste du?[emoji2]
God ettermiddaghatt en fin dag så langt? Her er mannen og guttungen i bursdag nå
frøkna holder på med lego
![]()
Ahh kan være slitsomtGod kveld[emoji2] dagen har vært grei, vesla har vært spinnvill og trassen og sur om hverandre. Tester de grenser som testes kan. Og jeg sov for lite i natt så er så himla trøtt[emoji42]