♡ Skravletråd JUNI ♡

Fryser.

Jeg og lillemor har lagt i senga et par timer nå, hun sov jeg hvilte og døste litt men klarte desverre ikke sove

Tok paracet/ibux (en av hver) når jeg sto opp nå. Og satte på masse varme og plasserte meg og snuppa under pleddet for amming. Hun vil nok ikke bli der så lenge og da er det synd hun sovnet så tidlig (sovnet her i sofaen med meg 9.20, vanligvis går jeg tur sånn ca nå...) for da blir dagen videre til mannen kommer hjem så lang... Kan ikke hente i bhg og forvente storebror på flere timer. Og mannen... Hvem vet

Håper dere har hatt en fin dag og at formen din er litt bedre[emoji4]

Gikk en tur i skogen før jeg hentet kb
Han forsvant rett opp på rommet for å gjøre lekser fpr den nye kjæresten skulle ringe snart...
Ye ye endelih sammen med ei fornuftig jente hvertfall ;)

Hehe, bra du er fornøyd med svigerdatteren[emoji14]

Hun kommer jo alltid til å være lillesøster[emoji2] men ser datteren til mannen som er snart 13 leker fint med eldste her som er nesten 5 år yngre[emoji4]
De leker jo med henne, på hennes premisser. Men hun er "den lille" som man ikke forventer like mye av.

Hipp hipp hurra for Sverige [emoji4]
aa7b8929f4e04aae55c7e390cde25f33.jpg
4b62c9f38290807c954eedb30b7739e9.jpg

Gratulerer med dagen[emoji1][emoji1236]

Håper dere har hatt en fin dag og at formen din er litt bedre[emoji4]
Den er medisinert så midlertidig bedre. Kjenner at det begybber å gå ut og planlegger ny dose i forhold til middag, så jeg er i form til å spise den. Må desverre lage den også, mannen kommer om 2,5 eller 3,5 time...

Den snørra[emoji29] her er vi (bank i bordet) ganske så snørrfrie til en forrandring.
Yngste kom med en nys, og så tørket jeg klysa fra nesa og ned på haka. Kommet litt mindre etter det i det minste....

Her i huset er vi altså fire som snørrer for tiden. Så...vi har hatt bedre tider...

Back
Topp