♡ Skravletråd JUNI ♡

Hva maser hun om da?[emoji849]

Nei vi var ikke lenge nok pp besøk, vi dro selv om lille J var litt dårlig.
Det så hun.
Så fikk jeg en skyllebøtte fordi vi ikke snakket så mye [emoji23] sorry at vi er slitne da[emoji85]

God ettermiddag :) hatt en fin dag så langt? Her er mannen og guttungen i bursdag nå :)frøkna holder på med lego :)

Om en time er mannen hjemme.

Men da er det vel tid for å legge snuppa. Snart. Hun sov jo så tidlig i dag. Men sov lenge også da.

Ingen særlig avlastning å få i seg altså. Han får veilede der store i seng, jeg blir liggende en stund tror jeg.

Om en time er mannen hjemme.

Men da er det vel tid for å legge snuppa. Snart. Hun sov jo så tidlig i dag. Men sov lenge også da.

Ingen særlig avlastning å få i seg altså. Han får veilede der store i seng, jeg blir liggende en stund tror jeg.

3,50 kr for stor boks med hermetisk ananas på Rema 1000! [emoji1362][emoji1360]

Gikk en tur i skogen før jeg hentet kb
Han forsvant rett opp på rommet for å gjøre lekser fpr den nye kjæresten skulle ringe snart...
Ye ye endelih sammen med ei fornuftig jente hvertfall ;)
Så herlig da [emoji173]

Daaa har denne mamman kjøpt seg nye sko [emoji7]
ab294d3cc3be534f6c10ef826abf342f.jpg

Veldig fornøyd med dagens fangst.
Fine :D

God ettermiddag :) hatt en fin dag så langt? Her er mannen og guttungen i bursdag nå :)frøkna holder på med lego :)
Vi har hatt en veldig koselig dag, med underholdning og gåing i tog, ungene fikk flagg, vel lillegutt fikk sitt på vogna og snuppa møtte flere venninner [emoji4]

Vi har hatt en veldig koselig dag, med underholdning og gåing i tog, ungene fikk flagg, vel lillegutt fikk sitt på vogna og snuppa møtte flere venninner [emoji4]
Åh ja stemmer . Flaggans dag :) så kjekt :)

God kveld[emoji2] dagen har vært grei, vesla har vært spinnvill og trassen og sur om hverandre. Tester de grenser som testes kan. Og jeg sov for lite i natt så er så himla trøtt[emoji42]

God kveld[emoji2] dagen har vært grei, vesla har vært spinnvill og trassen og sur om hverandre. Tester de grenser som testes kan. Og jeg sov for lite i natt så er så himla trøtt[emoji42]
Ahh kan være slitsomt ;) gammel er hun?

Back
Topp