Ja ikke santHehe, bra du er fornøyd med svigerdatteren[emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke santHehe, bra du er fornøyd med svigerdatteren[emoji14]
Jaaa hadde så lyst på dtSå kjedelig[emoji38]
Yngste kom med en nys, og så tørket jeg klysa fra nesa og ned på haka. Kommet litt mindre etter det i det minste....
Her i huset er vi altså fire som snørrer for tiden. Så...vi har hatt bedre tider...
Håper, krysser og ber sammen med deg[emoji1]
Her er sommeravslutning på skolen i morgen avlyst pga det er ventet store mengder nedbør[emoji20]
Ja. Det er jo det. Snørr som kommer ut får du ikke igjenGodt å få det ut[emoji4]
Lykke til med antatt ny prøving etterhvertHallo, jenter! Tror jeg holder på å få første eggløsning etter SA!
Spennende tid i møte da! Lykke til med prøvingenHallo, jenter! Tror jeg holder på å få første eggløsning etter SA!
Hallo, jenter! Tror jeg holder på å få første eggløsning etter SA!
Ja. Det er jo det. Snørr som kommer ut får du ikke igjen
Det en snufser inn er en ikke kvitt enda. Forteller jeg guttungen som snufser masse og ikke skjønner hvorfor han har så mye slim i halsen plutselig...
Oi, så spennende. Lykke til med prøvingen[emoji4]
Spennende tid i møte da! Lykke til med prøvingen![]()
Lykke til med antatt ny prøving etterhvert
Lykke til!Hallo, jenter! Tror jeg holder på å få første eggløsning etter SA!
I tillegg til mye bursdager er det mye fotballturneringer og mye avslutninger på alt mulig så da blir det bare sånn.
De leker jo med henne, på hennes premisser. Men hun er "den lille" som man ikke forventer like mye av.
Den er medisinert så midlertidig bedre. Kjenner at det begybber å gå ut og planlegger ny dose i forhold til middag, så jeg er i form til å spise den. Må desverre lage den også, mannen kommer om 2,5 eller 3,5 time...
Jaaa hadde så lyst på dt
Fangst, så på salg? [emoji4]Daaa har denne mamman kjøpt seg nye sko [emoji7]![]()
Veldig fornøyd med dagens fangst.
Hallo, jenter! Tror jeg holder på å få første eggløsning etter SA!
[emoji54] altfor sentJeg nærmere 4 tiden [emoji85][emoji85]
Ja er det [emoji4]Helt perfekt da[emoji2]