♡ Skravletråd JUNI ♡

Nei lyse klær er ikke passe for bhg [emoji23]
Selv om frøkna her får det altså. Men da må jeg også forvente at klærne ikke er prikkfrie etter vask [emoji13]

Nei, er ikke det. Men har nå sendt noen jenter hjem i lyse klær som fortsatt har vært lyse. Men mi er mørkebrun fra topp ril tå[emoji23] noen blir mer møkkete enn andre.

Nei, er ikke det. Men har nå sendt noen jenter hjem i lyse klær som fortsatt har vært lyse. Men mi er mørkebrun fra topp ril tå[emoji23] noen blir mer møkkete enn andre.
Noen blir skitne. Noen blir våte (eldste min tror jeg måtte hatt dykkerdrakt for å være tørr) og noen får hull på knærne (igjen min eldste. Fortsatt. Han er snart ni)

Noen blir skitne. Noen blir våte (eldste min tror jeg måtte hatt dykkerdrakt for å være tørr) og noen får hull på knærne (igjen min eldste. Fortsatt. Han er snart ni)

Ja, det er rart. Enda dem leker med hverandre og det samme.

Ja, det er rart. Enda dem leker med hverandre og det samme.
Ja, men sånn er det visst bare.

Jeg var lett i svime i morges og passet ikke på at han ikke gjorde som han pleier, tok på buksa han brukte i går. (såfremt den ikke ble lagt til vask)

For i går hadde han en ny svart bukse forbeholdt korps og bursdager. Er jeg rett uheldig kommer han hjem med hull på kneet og må ha en ny til korpsstevne om tre uker...

God dag[emoji4] Har dere att en fin dag?
Her er vi akkurat hjemme fra bhg[emoji2] Godt å være ferdig tidlig[emoji2]

Like kjedelig det. Hvertfall med små i hus...
Slitsomt med lillemor som jeg må ta meg av ja.

Hun får sine grunnleggende behov. Mat. Morsmelk. Tørre bleier. Sove.

Men leke må hun gjøre selv. Jeg leser litt bøker og sånn, men sitter ikke så mye på gulvet i dag. Heldigvis er hun flink å leke litt av og til og liker bøker.

Det får ikke vi lenger. Hadde med de andre to, men nå er det 15 mnd med vaksine og neste er 2 år.

Jeg skal oppsøke åpen helsestasjonen og få veid og målt henne i sommer. Veie klarer jeg hjemme, men måle er lettere der enda.

Slik er det her hos oss også. Ingenting før 2 år. Så blir nok en tur innom for å måle og veie ja[emoji4]

Slik er det her hos oss også. Ingenting før 2 år. Så blir nok en tur innom for å måle og veie ja[emoji4]
Litt lenge å vente til jul som sikkert blir på nyåret (hun fyller jo to i juleferien) så vi skal benytte oss av tilbudet åpen helsestasjonen for å veie og måle. De har det onsdag formiddag tror jeg det er (må sjekke. På nettet står det fredag men det ble endret sånn for rundt 5 år siden....)

Back
Topp