Jeg landa endelig i sofaen, måtte bare ta oppvask, rydde, brette klær og ta de på plass samt ta en etterlengtet dusj [emoji4]
Håper du har hatt en fin natt[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg landa endelig i sofaen, måtte bare ta oppvask, rydde, brette klær og ta de på plass samt ta en etterlengtet dusj [emoji4]
Jada alt bra. Var 18 mnd kontroll.HalloGikk det fint?
God morgen alle sammenHåper dere har både sovet godt og lengre enn meg [emoji274] Snart jobb da
![]()
Kvalme som kan gi oppkast ja, da er vi mer forsiktig.Ja jeg er enig på sånne ting, men kvalme er jeg litt mer forsiktig med med tanke på smittefaren hvis det skulle bli noe og han kaster opp på skolen..
Men samtidig så har han nå dette skoleåret her faktisk fått feber eller andre symptomer senere den dagen vi har holdt ham hjemme, så sånn sett har han rett i at formen ikke er bra. Jeg har sendt ham på skolen også, men blitt oppringt og måttet hente. Skjedde de 2 første gangene. Etter det ble jeg mer føre var om morran.
Det får ikke vi lenger. Hadde med de andre to, men nå er det 15 mnd med vaksine og neste er 2 år.Jada alt bra. Var 18 mnd kontroll.![]()
God morgen.
Desverre sovet dårlig. Lagt våken
Og ikke i form.
Vondt i halsen. Vondt å svelge.
Tett nese som renner. 38 grader varm.
Har nok rett og slett pådratt meg en liten halsbetennelse.
Perfekt denne uka når vi har så mye på programmet. Håper den går over fortere enn de 5-7 dagene som antydes for jeg har egentlig ikke tid til å være syk...
Snart jobb og er altfor trøtt kjenner jeg.
Så hjem og lage middag og få unna leksene til barn. Eldste skal på biblioteket en tur for å hente premie og levere ei bok. Så kjøre avgårde for å få eldste på speider og minste til svigermor. Vi får besøke hu imens. Får ta med meg noe strikketøy mens vi er der tenker jeg.
Så skal jeg prøve sove tidlig i dag gitt.
Ahh Okei . Er vel litt ulik praksis rundt om. Kjekt med kontroll nå syns jeg. Alt fint . 11,3kg nå og 83 langDet får ikke vi lenger. Hadde med de andre to, men nå er det 15 mnd med vaksine og neste er 2 år.
Jeg skal oppsøke åpen helsestasjonen og få veid og målt henne i sommer. Veie klarer jeg hjemme, men måle er lettere der enda.
God morgrn
Hodepine dag 3, fri i dag heldigvis
Han leser bra, men selvsagt mye å gå på, så kjempebra øvelse!
Håper det, jaÅ nei, så kjedelig[emoji20] masse god bedring, håper det forsvinner fort!
Programmet for uka fikk ikke uventet et ekstra punkt, en bursdag på lørdag som kræsjer med fotballturnering som jeg hadde tenkt å få vært med på for en gangs skyld. Skal få med meg noe av den i alle fall. Venter sånn dels på en til. Bestevenninna i bhg har bursdag på mandag, samme som min svigerinne. Minst en av dem feirer muligens søndag....
Trodde ikke det var så lett, men med uttalelse fra bhg/ppt eller noe sånn for desember og evt novemberbarn tror jeg det går. Akkurat som uttalelse fra ppt så kan man søke fremskutt for jan-mars. Men man må ha sakkyndig begrunnet søknad, ikke bare foreldre. Begge veier.
Det ser jeg på mellomste. Spent på hvordan det slår ut på yngste som er såpass mye yngre, det er "de to store og den lille" liksom. Bare hun ikke blir for alltid "den lille"
Feberen kom tilbake i går kveldhar hatt en sikkelig helvetesnatt med null søvn frem til 02:00[emoji24] og opp 6:30.
Er dø trøtt, pluss at bestemoren til samboer driver å ringer i hytt og pine, kjefter og er bare ufyslig.
Herlig start på uka [emoji23]
Tross mye regn og dårlig vær så har den da vært grei[emoji2]
Altså, han leser jo bra for alderen, ikke sånn på mitt nivå liksomSkulle ønske mine gutter ville være med[emoji4] de leser ikke bra...
Ja, jeg skulle likt slik kontroll. Derfor drar jeg etter planen på åpen.Ahh Okei . Er vel litt ulik praksis rundt om. Kjekt med kontroll nå syns jeg. Alt fint . 11,3kg nå og 83 lang [emoji173]️
Mye sommerbarn. Og voksne. Greit med litt varsel. En eller to uker gjør ikke noe særlig forskjell for meg uansettMye bursdagsfeiringer i juni[emoji1] jeg sender ut invitasjoner for å feire minstemann i morgen[emoji4] 14 dager til, men sikkert lurt å være tidlig ute. Hadde satt pris på det selv ihvertfall[emoji2]
Mye sommerbarn. Og voksne. Greit med litt varsel. En eller to uker gjør ikke noe særlig forskjell for meg uansettMye bursdagsfeiringer i juni[emoji1] jeg sender ut invitasjoner for å feire minstemann i morgen[emoji4] 14 dager til, men sikkert lurt å være tidlig ute. Hadde satt pris på det selv ihvertfall[emoji2]