♡ Skravletråd JUNI ♡

God kveld jenter[emoji2] Dagen og helga vært fin?
God kveld! Drevet smått med flytting for det meste. Nesten ferdig. I hovedsak vasking nå..! :)
Enn hos deg?

God kveld alle sammen! :)
Hva skjer?

God kveld[emoji4]
Her skjer det veldig lite. Ser på tv og manner meg opp til å gå i dusjen[emoji23][emoji23] noe av det værste jeg vet er å gå og dusje[emoji85] bare jeg har kommet meg dit er det jo så godt.

God aften :) skikkelig søndagsmodus her i dag, så har vært deilig å bare slappe av hjemme:-)
God kveld! Helgefeeling her og, gjort ca ingenting. Bilen streika, så må komme meg til byen før vi får gjort noe mer i huset i alle fall..

Sant det, ikke alle er klare i en alder av 5,5 år![emoji20] men de vokser heldigvis fort, og modnes kjapt[emoji4]
Heldigvis. Jeg vet om de som også har søkt at sine barn skal starte året etter faktisk.

Hu har modna mye ja. Men mister raskt interessen også i leksene. Vi må dele det opp. Men hu er veldig flink når hu først gidder da [emoji14]

God kveld! Drevet smått med flytting for det meste. Nesten ferdig. I hovedsak vasking nå..! :)
Enn hos deg?

Så godt og nærme seg mål[emoji2]
Hatt ei grei helg med masse dårlig vær, men har da fått lekt litt ute og gått tur så helt ille har det ikke vært[emoji4]

God kveld[emoji4]
Her skjer det veldig lite. Ser på tv og manner meg opp til å gå i dusjen[emoji23][emoji23] noe av det værste jeg vet er å gå og dusje[emoji85] bare jeg har kommet meg dit er det jo så godt.
Haha, jeg kjenner følelsen..! Er bedre nå da, men vet godt hva du mener [emoji14]
er litt tiltak.
Hva ser du på?

Så godt og nærme seg mål[emoji2]
Hatt ei grei helg med masse dårlig vær, men har da fått lekt litt ute og gått tur så helt ille har det ikke vært[emoji4]
Ja, virkelig! Må få ordnet med bilen i morgen før vi får gjort mer dog. Låsen slutta å virke plutselig.

Back
Topp