♡ Skravletråd JUNI ♡

Mitt liv de to siste mnd: møtte Veggen, utslitt, sykemeldt, psykolog, tilbake på jobb, sydentur og nå er vi hjemme :) og nå håper jeg at jeg er klar for dere igjen :)
Tror ikke jeg har skravlet med deg før, men jeg ser frem til det :) Håper du har det bedre.

Ja. Men står den faktisk klar høsten 2020 rekker eldstemann et eneste år der. Han begynner på ungdomsskolen i 2021 når yngste begynner på skolen

Si en gang til du at det er bare tre år
Altså bare fire år til yngste begynner. Hun er ikke 1,5 enda. Hun er babyen min

Hehe, årene går og ingenting vi kan gjøre for å stoppe dem[emoji28]

Ringte legevakt, og hadde ingen grunn til å grue meg. Er på vei inn nå etter en kort ordveksling på telefonen. De vil ha en kontroll, og er redd jeg kaster opp pågrunn av trykket, ikke medisinene. Får se da. De skulle ringe vakthavende nevrolog på sykehuset når jeg kommer inn, håper virkelig ikke det blir en tur til på akutten... Da får de i alle fall stikke den hersens nåla i ryggen min og fjerne litt væske.

Så gøy![emoji1] da er det bare å sette i gang!
Jeg har tatt helt av gitt.... Er på votteboka nå da. Og prøver meg der i første omgang [emoji23]

Ringte legevakt, og hadde ingen grunn til å grue meg. Er på vei inn nå etter en kort ordveksling på telefonen. De vil ha en kontroll, og er redd jeg kaster opp pågrunn av trykket, ikke medisinene. Får se da. De skulle ringe vakthavende nevrolog på sykehuset når jeg kommer inn, håper virkelig ikke det blir en tur til på akutten... Da får de i alle fall stikke den hersens nåla i ryggen min og fjerne litt væske.
Masse lykke til ! Håper du blir bedre [emoji170]

Lykke til ❤❤
Fpr så vondt av deg!

Hehe, årene går og ingenting vi kan gjøre for å stoppe dem[emoji28]

Sant nok

Men om fire år er hun bare 5,5 og lita. Og jeg synes det er skremmende kort at hun altså bare får fire år i barnehagen.

Lykke til!

Så gøy da[emoji1] flink jente!!
Jeg prøver å få mellomste med på dette, men han har ikke veldig lyst[emoji38]

Mine var med i fjor og eldste året før også, og var klare. "husk mamma, i dag er det første juni, du må regstrere oss" sa han, Informasjon hadde han fått på skolen.

Jeg skal ringe de straks, jeg bare HATER å ta slike telefoner... Men jeg orker ikke mer, så skal snakke med de. Legen min måtte skrive ut syrenøytraliserende og for jeg får jo halsbrann [emoji14]

Masse god bedring[emoji171] og håper du får litt hjelp så du hvertfall klarer å holde på maten[emoji4]

Ja. Men står den faktisk klar høsten 2020 rekker eldstemann et eneste år der. Han begynner på ungdomsskolen i 2021 når yngste begynner på skolen

Si en gang til du at det er bare tre år
Altså bare fire år til yngste begynner. Hun er ikke 1,5 enda. Hun er babyen min

[emoji15] si ikke slik da[emoji33] mi er jo bare en mnd yngre enn di og skola er jo laaaangt unna. Dem har jo akkurat blitt født.

Dørstokkmila var lang i dag og men kom meg heldigvis over den[emoji2] sitter nå ferdig trena og hører på at det begynner å sprutregne, og synes synd på mannen som er ute å jogger[emoji85]

Masse lykke til[emoji173]️

[emoji15] si ikke slik da[emoji33] mi er jo bare en mnd yngre enn di og skola er jo laaaangt unna. Dem har jo akkurat blitt født.
Men er hun en mnd yngre enn di har hun et år lenger igjen.

Mi er jo født i slutten av desember....

Back
Topp