Tror ikke jeg har skravlet med deg før, men jeg ser frem til detMitt liv de to siste mnd: møtte Veggen, utslitt, sykemeldt, psykolog, tilbake på jobb, sydentur og nå er vi hjemmeog nå håper jeg at jeg er klar for dere igjen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke jeg har skravlet med deg før, men jeg ser frem til detMitt liv de to siste mnd: møtte Veggen, utslitt, sykemeldt, psykolog, tilbake på jobb, sydentur og nå er vi hjemmeog nå håper jeg at jeg er klar for dere igjen
![]()
Ja. Men står den faktisk klar høsten 2020 rekker eldstemann et eneste år der. Han begynner på ungdomsskolen i 2021 når yngste begynner på skolen
Si en gang til du at det er bare tre år
Altså bare fire år til yngste begynner. Hun er ikke 1,5 enda. Hun er babyen min
Jeg har tatt helt av gitt.... Er på votteboka nå da. Og prøver meg der i første omgang [emoji23]Så gøy![emoji1] da er det bare å sette i gang!
Masse lykke til ! Håper du blir bedre [emoji170]Ringte legevakt, og hadde ingen grunn til å grue meg. Er på vei inn nå etter en kort ordveksling på telefonen. De vil ha en kontroll, og er redd jeg kaster opp pågrunn av trykket, ikke medisinene. Får se da. De skulle ringe vakthavende nevrolog på sykehuset når jeg kommer inn, håper virkelig ikke det blir en tur til på akutten... Da får de i alle fall stikke den hersens nåla i ryggen min og fjerne litt væske.
Tja de er i grunn detDe er ikke like viktige [emoji6]
Lykke til ❤❤Ringte legevakt, og hadde ingen grunn til å grue meg. Er på vei inn nå etter en kort ordveksling på telefonen. De vil ha en kontroll, og er redd jeg kaster opp pågrunn av trykket, ikke medisinene. Får se da. De skulle ringe vakthavende nevrolog på sykehuset når jeg kommer inn, håper virkelig ikke det blir en tur til på akutten... Da får de i alle fall stikke den hersens nåla i ryggen min og fjerne litt væske.
Hehe, årene går og ingenting vi kan gjøre for å stoppe dem[emoji28]
Ringte legevakt, og hadde ingen grunn til å grue meg. Er på vei inn nå etter en kort ordveksling på telefonen. De vil ha en kontroll, og er redd jeg kaster opp pågrunn av trykket, ikke medisinene. Får se da. De skulle ringe vakthavende nevrolog på sykehuset når jeg kommer inn, håper virkelig ikke det blir en tur til på akutten... Da får de i alle fall stikke den hersens nåla i ryggen min og fjerne litt væske.
Så gøy da[emoji1] flink jente!!
Jeg prøver å få mellomste med på dette, men han har ikke veldig lyst[emoji38]
Jeg skal ringe de straks, jeg bare HATER å ta slike telefoner... Men jeg orker ikke mer, så skal snakke med de. Legen min måtte skrive ut syrenøytraliserende og for jeg får jo halsbrann [emoji14]
Ja. Men står den faktisk klar høsten 2020 rekker eldstemann et eneste år der. Han begynner på ungdomsskolen i 2021 når yngste begynner på skolen
Si en gang til du at det er bare tre år
Altså bare fire år til yngste begynner. Hun er ikke 1,5 enda. Hun er babyen min
[emoji15] si ikke slik da[emoji33] mi er jo bare en mnd yngre enn di og skola er jo laaaangt unna. Dem har jo akkurat blitt født.
Ringte legevakt, og hadde ingen grunn til å grue meg. Er på vei inn nå etter en kort ordveksling på telefonen. De vil ha en kontroll, og er redd jeg kaster opp pågrunn av trykket, ikke medisinene. Får se da. De skulle ringe vakthavende nevrolog på sykehuset når jeg kommer inn, håper virkelig ikke det blir en tur til på akutten... Da får de i alle fall stikke den hersens nåla i ryggen min og fjerne litt væske.
Men er hun en mnd yngre enn di har hun et år lenger igjen.[emoji15] si ikke slik da[emoji33] mi er jo bare en mnd yngre enn di og skola er jo laaaangt unna. Dem har jo akkurat blitt født.
Ja. Nettopp det. Hun begynner et år før. For hun ble født en uke før det året hun skulleOg der glemte jeg helt at di begynner et år før mi[emoji85]
Men er hun en mnd yngre enn di har hun et år lenger igjen.
Mi er jo født i slutten av desember....
Ja. Nettopp det. Hun begynner et år før. For hun ble født en uke før det året hun skulle