Hvor tidlig kan man høre hjertelyden med doppler?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tidligst fra uke 12 ish mener jeg å ha lest [emoji4]Hvor tidlig kan man høre hjertelyden med dopler?
Jeg har kjøpt ja, men jeg hadde en ma i uke 12 så for meg så er det veldig beroligende å kunne høre hvis jeg blir bekymret[emoji5]
Men som du sier, blomstenså mater man kontrollbehovet ganske mye ja[emoji12]
Jeg skal kjøpe snart [emoji4] Jeg tror det for min del kan gi trygghet så derfor jeg tenker å kjøpe [emoji4]Har dere kjøpt?![]()
Har så lyst på jeg! Men vet ikke om det mater kontrollbehov mitt litt for mye![]()
Jeg er generelt dårlig på ting jeg ikke har kontroll overså egentlig bør jeg "trene" meg på dette .. skal på ultralyd om en mnd i dag, så tenker at jeg får vel ikke sjekket så mye med en doppler før det uansett? Er da 13+1
Samboeren sa vi kunne kjøpehan får evt holde meg litt i øra! Hehe..
tror det kunne roet meg ned om jeg fant det![]()
Vet hjertet slår, siden vi var på tul for 2 uker, men ja.. dere vet hvordan det erHehe
har aldri prøvd men ser for meg at det må virke beroligende å høre hjertelyden! Men som flere har nevnt så tror jeg kanskje jeg bør holde meg unna likevel
Ma i uke 12, vil det si at det ble oppdaget i uke 12, eller at utviklingen stoppet opp i uke 12? Er selv redd for ma..har kun hatt to sa.Jeg har kjøpt ja, men jeg hadde en ma i uke 12 så for meg så er det veldig beroligende å kunne høre hvis jeg blir bekymret[emoji5]
Men som du sier, blomstenså mater man kontrollbehovet ganske mye ja[emoji12]
Takk for svarSkjønner godt at du er redd, jeg krysser fingrene for at du ikke mister flere ganger[emoji1317] Oppdaget i uke 12, utviklingen sluttet 7+5, jeg hadde lite symptomer fra før av så merket ingenting.
Denne gangen er jeg kjempe glad for hver eneste dag jeg er kvalm.[emoji28]
Takk for svarOff, det må være fælt
Vi har sett hjertet slå, så da går det vanligvis bra sier de som har greie på det, men klarer ikke å slappe helt av likevel. Mine symptom har avtatt, men begynner på uke 12 på tirsdag, så da er det visst normalt med mindre kvalme osv.