Doppler

<3Tingeling<3

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
❁ Juliskatter 2026 ❁
Hvor tidlig kan man høre hjertelyden med doppler?

Last edited:
I følge menstermin så hørte jeg med doppler uke 9+6, men i følge ultralyd var jeg da 8+2.
Stoler mer på at menstermin er mer riktig da[emoji85][emoji3]

Har dere kjøpt? :)
Har så lyst på jeg! Men vet ikke om det mater kontrollbehov mitt litt for mye :p

Jeg har kjøpt ja, men jeg hadde en ma i uke 12 så for meg så er det veldig beroligende å kunne høre hvis jeg blir bekymret[emoji5]
Men som du sier, blomsten:) så mater man kontrollbehovet ganske mye ja[emoji12]

Jeg har kjøpt ja, men jeg hadde en ma i uke 12 så for meg så er det veldig beroligende å kunne høre hvis jeg blir bekymret[emoji5]

Jeg er generelt dårlig på ting jeg ikke har kontroll over :p så egentlig bør jeg "trene" meg på dette .. skal på ultralyd om en mnd i dag, så tenker at jeg får vel ikke sjekket så mye med en doppler før det uansett? Er da 13+1

Har dere kjøpt? :)
Har så lyst på jeg! Men vet ikke om det mater kontrollbehov mitt litt for mye :p
Jeg skal kjøpe snart [emoji4] Jeg tror det for min del kan gi trygghet så derfor jeg tenker å kjøpe [emoji4]

Jeg er generelt dårlig på ting jeg ikke har kontroll over :p så egentlig bør jeg "trene" meg på dette .. skal på ultralyd om en mnd i dag, så tenker at jeg får vel ikke sjekket så mye med en doppler før det uansett? Er da 13+1

Ja, da anbefaler jeg kanskje å vente[emoji85]
Er jo ikke lenge til det, og da har du noe å se frem til og glede deg til [emoji5]
Hadde ma i slutten av februar så livmoren kom tidlig over skambeinet nå så sikkert derfor jeg var så heldig å fikk høre det så tidlig, det er jo ikke vanlig så du kan jo like gjerne vente med å kjøpe[emoji3]

Samboeren sa vi kunne kjøpe :p han får evt holde meg litt i øra! Hehe..
tror det kunne roet meg ned om jeg fant det :)
Vet hjertet slår, siden vi var på tul for 2 uker, men ja.. dere vet hvordan det er :) Hehe

Samboeren sa vi kunne kjøpe :p han får evt holde meg litt i øra! Hehe..
tror det kunne roet meg ned om jeg fant det :)
Vet hjertet slår, siden vi var på tul for 2 uker, men ja.. dere vet hvordan det er :) Hehe

Hehe ja vet hvordan det er, samboeren min truet med ta batteriet hvis jeg brukte den for ofte[emoji85][emoji1]

Satt akkurat i går og tenkte på å lage en tråd om det samme:happy: har aldri prøvd men ser for meg at det må virke beroligende å høre hjertelyden! Men som flere har nevnt så tror jeg kanskje jeg bør holde meg unna likevel:p stole på prosessen! Og tenk om jeg plutselig ikke hører noe?! :wideyed:

Hørte den hjemme med egen doppler i 10+2 forrige svangerskap.

Jeg har fra tidligere svangerskap. Prøvde i ste men fant den ikke. Men er jo bare 8+4 så er enda tidlig. Men skal på tul om en uke så ikke så farlig[emoji39]

Ma i uke 12, vil det si at det ble oppdaget i uke 12, eller at utviklingen stoppet opp i uke 12? Er selv redd for ma..har kun hatt to sa.

Skjønner godt at du er redd, jeg krysser fingrene for at du ikke mister flere ganger[emoji1317] Oppdaget i uke 12, utviklingen sluttet 7+5, jeg hadde lite symptomer fra før av så merket ingenting.
Denne gangen er jeg kjempe glad for hver eneste dag jeg er kvalm.[emoji28]

Skjønner godt at du er redd, jeg krysser fingrene for at du ikke mister flere ganger[emoji1317] Oppdaget i uke 12, utviklingen sluttet 7+5, jeg hadde lite symptomer fra før av så merket ingenting.
Denne gangen er jeg kjempe glad for hver eneste dag jeg er kvalm.[emoji28]
Takk for svar :) Off, det må være fælt :( Vi har sett hjertet slå, så da går det vanligvis bra sier de som har greie på det, men klarer ikke å slappe helt av likevel. Mine symptom har avtatt, men begynner på uke 12 på tirsdag, så da er det visst normalt med mindre kvalme osv.

Takk for svar :) Off, det må være fælt :( Vi har sett hjertet slå, så da går det vanligvis bra sier de som har greie på det, men klarer ikke å slappe helt av likevel. Mine symptom har avtatt, men begynner på uke 12 på tirsdag, så da er det visst normalt med mindre kvalme osv.

Klarer ikke helt å slappe av med det jeg heller, er ikke så lett, men vi må jo bare prøve[emoji4]
Så heldig du er som er så nære uke 12, jeg har fortsatt 11 dager igjen.
Får håpe vi klarer å slå oss litt mer til ro så fort vi er kommet over den magiske grensen [emoji1317][emoji5]

Back
Topp