Doppler

Klarer ikke helt å slappe av med det jeg heller, er ikke så lett, men vi må jo bare prøve[emoji4]
Så heldig du er som er så nære uke 12, jeg har fortsatt 11 dager igjen.
Får håpe vi klarer å slå oss litt mer til ro så fort vi er kommet over den magiske grensen [emoji1317][emoji5]
Altså 9 dager til 12+0, men begynner jo på uke 12 når man er 11+0 :P

Er vel 12+0 som er den herlige grensen vel? Uke 13, når man er i 2. trimester?

Wiiii jeg hørte den idag[emoji1319][emoji1319] er 9+6 og hørte den godt. 180slag i minuttet[emoji178]

Wiiii jeg hørte den idag[emoji1319][emoji1319] er 9+6 og hørte den godt. 180slag i minuttet[emoji178]

Så bra [emoji846] Har du gjort det før så du vet hvor du skal lete for å finne den? Jeg har aldri prøvd før men vurderer det litt nå siden jeg ikke helt klarer roe meg med at det vil gå bra denne gangen.

Og et annet spørsmål, hva slags doppler anbefaler dere og hvor bør man kjøpe?

Så bra [emoji846] Har du gjort det før så du vet hvor du skal lete for å finne den? Jeg har aldri prøvd før men vurderer det litt nå siden jeg ikke helt klarer roe meg med at det vil gå bra denne gangen.

Og et annet spørsmål, hva slags doppler anbefaler dere og hvor bør man kjøpe?

Nei jeg har aldri gjort det før så var overasska over at jeg fant den egentli :) vart sååå koseli når jeg fant den og veldig betryggende.[emoji178]

Jeg har en som heter angelsounds jeg og synes den var veldig enkel i bruk[emoji3][emoji106]

I følge menstermin så hørte jeg med doppler uke 9+6, men i følge ultralyd var jeg da 8+2.
Stoler mer på at menstermin er mer riktig da[emoji85][emoji3]

Du har samme problem som meg. I forhold menstermin er jeg 10+2, men i følge utvendig ultralyd er jeg 9+2. (Hadde tul når jeg var uke 7). Det blir spennende og gruende til neste tul for da for hun målt nøyaktig.

Du har samme problem som meg. I forhold menstermin er jeg 10+2, men i følge utvendig ultralyd er jeg 9+2. (Hadde tul når jeg var uke 7). Det blir spennende og gruende til neste tul for da for hun målt nøyaktig.

Er veldig forvirrende, men jeg fikk beskjed når jeg var på utvendig ul i min uke 7+5 at jeg bare var i uke 6, men hun kunne ikke si det for sikkert siden det var så tidlig så jeg skulle bare følge menstermin fram til oul.
Jeg skal på ultralyd igjen den 27.juni må si jeg grugleder meg litt selv [emoji85]

Det kommer litt an på hvor placenta er festet, dersom den ligger foran vil man mest sannsynlig ikke høre hjertet like tidlig :)

Er veldig forvirrende, men jeg fikk beskjed når jeg var på utvendig ul i min uke 7+5 at jeg bare var i uke 6, men hun kunne ikke si det for sikkert siden det var så tidlig så jeg skulle bare følge menstermin fram til oul.
Jeg skal på ultralyd igjen den 27.juni må si jeg grugleder meg litt selv [emoji85]

Helt enig, hun sa ingenting på hva jeg skal følge. Men som sagt hun stoler mer til neste timen. Akkurat nå følger jeg menstermin da den nærmer seg til uke 12[emoji847]. Jeg skal den 23. juni, så grugleder meg.

Jeg får arve av ei venninne som nå er ferdig med barn. Hun hørte hjertelyd i uke 11 med den første og i uke 9 med nr to.
Blir spennende å se når jeg klarer å høre lille miraklet i min mage[emoji4]

Er det ikke det undersøkelser sier stresser babyen?

Jeg er litt for overforsiktig så jeg tror ikke jeg hadde turdt å prøve de engang :smiley-ashamed008

Hørte i dag 9+0. Måtte prøve, for hørte det i uke 9 en gang forrige gang også. Hørte den bare en kort stund, var vanskelig å finne og vanskelig å "holde på".. fikk ikke sett på skjermen hvor mange slag i min det var, men det var helt klart babyhjerte og ikke egen puls!

Jeg fikk angelsound i posten i dag, og måtte selvfølgelig prøve litt. Men usikker om det bare var min egen puls jeg hørte[emoji28] Får gi det noen dager før jeg prøver igjen[emoji85] Er 10+6 i dag[emoji4]

Back
Topp