Ja, vi har aldri vært der, så håper vi får tatt en tur når det er fint vær i sommerDyreparken var vi i fjor, flott der [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi har aldri vært der, så håper vi får tatt en tur når det er fint vær i sommerDyreparken var vi i fjor, flott der [emoji4]
Hehe. Ja. Da er vi jo bortreist 8.45-1630, men om det kan kalles helt rolig er en annen sak. 16 korps og en del publikum..Blir vel en roligere dag imorgen da [emoji4]
Hehe. Ja. Da er vi jo bortreist 8.45-1630, men om det kan kalles helt rolig er en annen sak. 16 korps og en del publikum..Blir vel en roligere dag imorgen da [emoji4]
Veldig flott. Vi var for tre år siden eller noe sånn. Har lyst tilbakeDyreparken var vi i fjor, flott der [emoji4]
Ja, men det tar tid da. Antydet 2020 kanskje....Så bra dere er såpass fleksible og kan fikse dette[emoji2] skulle ønske jeg kunne si det samme[emoji14]
Blir deilig med ny skole og tryggere vei[emoji2]
Premie på level 5 ja, og 10 og 20 eller noe sånn.4 dager siden den sommerleskampanjen starta og 11åringen har lest ut to bøker pluss kapittel 1 av den inne på siden. Svart riktig på alle spm om kapittel og er halvveis til level 7. På tirsdag skal hu levere ene boka, andre hadde hun hjemme selv
Også fikk hu beskjed hu hadde en premie som venta på hu der. Også må hu lete etter ett kodeord.
Må si jeg liker denne kampanjen kjempe godt![]()
Veldig spennende daPremie på level 5 ja, og 10 og 20 eller noe sånn.
Min eldste er på 3, mellomste på 2 (hun leser ikke selv, så der er det opp til meg å lese for henne...)
Eldste prøvde å lese den historien på nett for henne men den fenget ikke så han leste det bare selv. Jeg leste vaiana for henne. Har div bøker her så bare å lese. Ungene har jo stått i tilsammen 2-5 bokklubber fra eldste ble født...Veldig spennende da![]()
Minste bryr seg ikke. Men prøver lese litt lettere bøker da![]()
Det tenkte jeg på. Å prøve lydbok til minste. Kjøpte en frostbok til hu. Men ikke sånn superivrigEldste prøvde å lese den historien på nett for henne men den fenget ikke så han leste det bare selv. Jeg leste vaiana for henne. Har div bøker her så bare å lese. Ungene har jo stått i tilsammen 2-5 bokklubber fra eldste ble født...
Vi låner også lydbøker på biblioteket før vi kjører på ferie
Hehe. Ja. Da er vi jo bortreist 8.45-1630, men om det kan kalles helt rolig er en annen sak. 16 korps og en del publikum..
Hehe. Ja. Da er vi jo bortreist 8.45-1630, men om det kan kalles helt rolig er en annen sak. 16 korps og en del publikum..
Hihi, hakk i plata [emoji23][emoji13]Hehe. Ja. Da er vi jo bortreist 8.45-1630, men om det kan kalles helt rolig er en annen sak. 16 korps og en del publikum..
Vært der et par ganger vi og.Veldig flott. Vi var for tre år siden eller noe sånn. Har lyst tilbake
Hakk i plata, heng i appen... Ja.Hihi, hakk i plata [emoji23][emoji13]
Lydbok er jo fint. Dersom de hører etter da, vel og merke.Det tenkte jeg på. Å prøve lydbok til minste. Kjøpte en frostbok til hu. Men ikke sånn superivrig![]()
Med ungene bare en gang, men jeg var to ganger selv som barn. Vi hadde vel vår beste ferie som familie der og var enige om at vi skal tilbake. Håper det blir i år. Jeg er litt mettet på to uker hos svigermor.Vært der et par ganger vi og.
I fjor og for 3 år siden mener jeg
Har du ikke et supergodt forhold til svigermora di?Med ungene bare en gang, men jeg var to ganger selv som barn. Vi hadde vel vår beste ferie som familie der og var enige om at vi skal tilbake. Håper det blir i år. Jeg er litt mettet på to uker hos svigermor.
Noen dager hos svigermor. Pause for dyreparken og så en liten uke etterpå er nok tenker jeg....
Ikke teit neiEr det teit å ringe legevakt fordi jeg spyr av medisinene jeg tar? Jeg haaaater å ringe dit, av den enkle grunn at jeg har vært der så ofte i det siste. Jeg ringte lege på fredag, men de turte ikke gjøre noe pågrunn av trykket i hodet, ba meg ringe nevro, som da åpner på tirsdag... Og siden onsdag har jeg hatt 1 dag uten oppkast. Jeg blir gal....
God bedring [emoji173]️Nope så jeg ligger på sofaen