♡ Skravletråd JUNI ♡

Haha gnir det inn han [emoji33][emoji23]
Jupp, men nå sitter han å hører på to damer som snakker om "veien videre for ica" så føler at det er helt greit nå [emoji23]

God morgen.

Lillemor skulle på badet. Helt til hun oppdaget dukkevogna til mellomste i gangen. Den har stått under senga hennes og ikke vært mye brukt så lillemor har vel ikke sett/tenkt over den før. Hun elsker å leke med min gamle dukkevogn når hun er hos mamma. Så å få henne inn på badet gikk nesten ikke...

Men nå er hun stelt og jeg skal ta en kjapp dusj.

Vi skal ja frokost, handle mat, på apoteket (for eldstemann oppdaget i går kveld at "oi da. Den viser 0" på astmamedisinen sin. Og trakk slutningen om at kanskje derfor han har vært så tung i pusten de siste par dagene
Logisk nok er han altså ikke så ille, og som jeg trodde moden for nedtrapping nå som bjørka er ferdig, men jeg har nølt litt nettopp pga at han var tung. Vel tung uten medisin. Da trapper vi ned. Men vi må ha ny.)

Og 1330 hente min bestemor og dra til campingplassen mine foreldre har vogn på. For mamma har bursdag og feirer der.
Kanskje på tide å arve dukkevogna da [emoji6]

Kos dere idag [emoji4]

Klem tilbake [emoji171] Man får til det meste når man ikke har så mye valg. Vi har ikke bhg plass og denne måneden var min med ferie uansett... Mannen har ikke krav på noe for å hjelpe meg; så ja..

Det er jo det man gjør, men uansett er du tøff[emoji171] har hun fått bhgplass fra høsten eller?

Pappadalt faktisk[emoji23] her er kattene mammadalt[emoji23] kun meg de vil kose med..
Tja hun foretrekker å kose med meg, altså Shadow fins ikke normal, men hva kan man forvente av en helt svart skipskatt? [emoji23]

Liker alle babyer sko eller bare mine to som blir tiltrukket av sko og vil leke med de? [emoji23]

Kanskje på tide å arve dukkevogna da [emoji6]

Kos dere idag [emoji4]
Eldste er ikke helt ferdig med den. Og den er ganske godt brukt.

Hun får låne den litt også tenker jeg kjøpe en ny til henne til jul/bursdag. (hva som blir hva er hipp som happ med akkurat henne... Åpne på kvelden 24 eller morgenen 25 er liksom stort sett ett fett...

Back
Topp