Ja, altså.. Nå, etter å ha ligget 12 timer i senga (.. Veldig sliten!!), verker det enda smått i føttene og sånt..
Da må du roe ned tempo søta[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, altså.. Nå, etter å ha ligget 12 timer i senga (.. Veldig sliten!!), verker det enda smått i føttene og sånt..
Ganske sykt at det snart er juni. Syns vi nettopp begynte på mai jeg.![]()
Sovna rundt 2330. Og sov som en stein til 0645. Så fra 0830 til 1100 [emoji14] Herlig!
Ja for du er ikke like viktig ellerJa ikke sant? Veldig greit å vite hva ta ekstra hensyn til. Foruten meg da [emoji23]
Joda. Men jeg vet jo godt mine hensyn. Men nå når ene nærmer seg tenårene syns jeg det er mer skummelt. Var 15 år når jeg fikk blodpropp pga ppiller. Som jeg egentlig aldri burde begynt på pga leiden mutasjon. Men visste jo ikke jeg hadde det da i blodet. Alle jentene har det i slekta... Så har egentlig bare gått utifra mine to jenter har det da. Til det motsatte er bevist.Ja for du er ikke like viktig eller
Høres ut som om du fikk kjøpt nok da [emoji4]Etter en grusomt lang handletur, mye lenger enn planlagt har jeg
Bestilt time hos optiker på fredag.
Kjøpt meg bikini
Ikke funnet meg skjørt og capri men en plan om å se etter på fredag uten vogn.
Ikke fått uv-sett til mellomste men det fra i fjor passer så det får greit. Kjøpte til yngste istedet for det til baby vi har et str 68 og hun er faktisk halvannet år...
Fått påfyll av plastglass, gjenbrukbare, sånn til når 3-4-5-6 unger ute er tørst. Og vi liksom bare hadde igjen 2 glass og ikke aner hvor de andre er og jeg liker best ting som ikke knuser til slikt
Fått kjøpt tre pakker Lego på 40% på obs til gavelager, det et en del bursdager fremover.
Fått kjøpt gave til mamma fra meg og min bror
Og til lillemor sin store glede, en pakke gatekritt, vi har liksom bare bittesmå biter igjen
Nå må jeg vel ha lunsj før jeg henter i bhg...
Ja det har jeg [emoji4] og ikke redd for å ytre meninger og ta sjanserEr jo flott han blir verdsatt på jobben[emoji1] flink mannfolk du har fått deg!
Det er jo fantastisk [emoji4]Jaja. Vi fikk nå over 17 000 innlegg i denne tråden denne mnd ! [emoji1][emoji1][emoji123] Syns vi er veldig gode jeg.
Håper det hjelper da [emoji4]Har sagt det. Mange ganger. Snorkinga er nok ekstrem pga vekta. Så han prøver slanke seg nå da i det minste.
Tjæ. Nå har jeg henta ovn og sånt i alle fall. [emoji14] Ikke mye igjen nå da. Mest småting. Som samboer kan få lov til å ta. [emoji28]Da må du roe ned tempo søta[emoji6]
Innleggene har du fått svar på, men jeg vil bare benytte muligheten til å si velkommen![]()
Masse lykke til.Gruer meg til i morgen, skal kjøre opp til hengerlappen! [emoji85]
Fikk heldigvis være i bhgUff nei. Det er jo ikke en god kombinasjon da. Håper magen blir bedre
Nei er bare magenGod morgen Kengu.
Huffda. To om det.
Begynner du å bli dårlig?
Den så fin ut.
Vi skulle ideelt sett flyttet kjøkkenet ned i stua det står på loftet og der får hun ikke være og de store bruker det jo ikke. Bare har ikke plass, må tenke
Det klarer duBare noen fååå innlegg igjen til 1500 [emoji14] Det burde jeg virkelig få til. [emoji4]
God dagGod morgen?! [emoji2]
Ha en fin dag[emoji254]
Snuppa fikk nye leker i går, så usikker på om jeg får a med meg i bhg[emoji23][emoji23] lekt i et siden hun sto opp, bare så vidt tid til frokost.