☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg kunne brytt fasten 17.58 MEN snuppa fant noen venninner i parken og fikk først dratt henne med hjem nå! Ute siden før 14 og det merkes godt nå!
Så deilig da :)
Da er det på tide for deg å få deg litt mat :)
 
Bortsett fra lyden[emoji28] Hvorfor i alle dager skal det være så himla høy lyd på alle barne- og babyleker?
Det vsr det da

Jeg liker fisher price, der er det to nivå på lyden og vi bruker konsekvent den laveste.
 
Da sover yngste.

Og ikke jeg.

Så jeg får stå opp og bidra til å få de to neste i seng.
 
Det vsr det da

Jeg liker fisher price, der er det to nivå på lyden og vi bruker konsekvent den laveste.

Håpløst når man ikke kan skru av eller dempe. Blir nok tape på innsiden så den tar bort litt lyd[emoji4]
 
Hva var det til middag?
Stekte løk, sopp og karbonadedeig.
Rørte inn litt tomatpuré, helte over en boks hakkede tomater og litt fløte.
Kokte opp og hadde i en paprika og diverse krydder (paprikapulver, estragon, kardemommekapsler, salt, pepper)
Lot det småkoke mens jeg kokte opp vann og lagde pasta å ha til.
Rev litt parmesan til å ha oppå
 
Er det noen som har noen ekstremt enkle middagstips? I dag ble det nachos som ungene laget. Men i morgen må jeg prøve å få laget noe. Ikke bare bare...
Ekstremt enkelt. Tomatsuppe av pose med pasta i. Og evt pølsebiter. Mine unger elsker det. Men de er yngre enn dine. (og jeg kan sånnsett gjerne klare meg uten) enda enklere er frossenpizza

Hvordan går det med deg?
 
Ja. Men tok lengre tid dette gitt. Siden det er pinne nr 3 og ikke 5 som jeg har brukt i det siste [emoji23] Men blir vel vant med det også :)

Ja, det merkes[emoji6] men du blir vant med det og, heldigvis ikke en genser du gjør første gang på pinne 3[emoji28]
 
Ja, det merkes[emoji6] men du blir vant med det og, heldigvis ikke en genser du gjør første gang på pinne 3[emoji28]
Heldigvis ! Hahaha [emoji23] Blir nok bedre og raskere når man kommer opp i kun glattstrikken også. Jeg er mer spent på når tommelen skal av... Aldri gjort det før og er veldig usikker. Menmen [emoji23]
 
Så deilig da :)
Da er det på tide for deg å få deg litt mat :)
Ja deilig å være ute samt treffe på venninner for begge to egentlig [emoji6]
Fikk i meg [emoji502] etterhvert men greit å huske til neste gang noe jeg kan bryte fasten med, nekter å bryte den med mme [emoji23]
 
Back
Topp