Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp, men vi trosser gråværet snart [emoji6]Fryktelig kjedelig da![]()
Herlig. Vi er for øyeblikket litt late vi [emoji23][emoji33]Jupp, men vi trosser gråværet snart [emoji6]
Kjøpte ståbrett til barnevogna igår pga en litt lat 5 åring og greit å få tiden til å gå så vil ut [emoji6]Herlig. Vi er for øyeblikket litt late vi [emoji23][emoji33]
Ha ha ha fantastiskOgså spørs det hvor mye du hadde hatt lyst [emoji23]
Min bror med dame passet de litt når vi var på visning (min stemor og søsken skulle egentlig komme men de joinet visning istedenfor), siste jeg sa var A nå må du oppføre deg pent da, får melding når vi er på vei hjem "Er ei her som sier ho får lov og sitte på bordet? Jeg har sagt nei men."
Spør når vi kommer hjem om hun hadde oppført seg bra og hun svarer med en gang nei [emoji87]
Hva handler den om?Begynte å se Reign. Ganske hektende serie gitt [emoji1]
Ja, gjør det. Akkurat nå leier vi hos pappa, men veggen her er dårlig og må byttes, så.. Må ut.Leier dere Nå?
Å ja stemmer detJa, gjør det. Akkurat nå leier vi hos pappa, men veggen her er dårlig og må byttes, så.. Må ut.
Spådd regn kl 17 her
Så deilig daVar det her og, men flyttet til i kveld nå[emoji2]
Joda men om det er en kamp så varer den jo bare 1.5 t å om de da har flere dager å flytte på så
Men vi er forskjellige, her har vi tatt hensyn til når favorittlaget spillerå siden vi liker forskjellige lag så blir det noen kamper
1500 tallet. Skottlands dronning er forlova med Frankrikes prins. England vil drepe Skottlands dronning. Mye intriger og ymseHva handler den om?
Det blir det, godt alle u huset liker fotballDet er sant![emoji4]
Da blir det noen kamper ja[emoji4]
Her skulle det komme i natt. Eller i alle fall sånn i morges og nå skulle det ha plasket i noen timer.Spådd regn kl 17 her
Her skulle det komme i natt. Eller i alle fall sånn i morges og nå skulle det ha plasket i noen timer.Spådd regn kl 17 her
Håper det! Må bare se om vi får lån eller noe sånt først, da.