Det er greit, her tar vi hensyn til sånt å det er jeg glad forVi får nok bli enig om å være litt uenige der altså[emoji6]
Man flytter uansett ikke en hel dag , har jo litt pauser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er greit, her tar vi hensyn til sånt å det er jeg glad forVi får nok bli enig om å være litt uenige der altså[emoji6]
Wow skulle virkelig få sove ut du da [emoji54]Vel god morgen. Ja (!) Mannen vekka meg for 20 min siden [emoji33]
Takk! Skal bli godt å få det gjort. Snakk om at vi kaaanskje skal kjøpe det etterhvert og.så blir kanskje litt mer permanent.
Sol igjen på onsdag da
Alltid vært sånn, er med alle han
Jupp det er det! blir forhåpentligvis godt vær flere ganger [emoji4],Fra 30 g i går og tidenes vær til pissevær i dagNår endelig ungen var frisk igjen.. Typisk
Bedre å ta litt etter litt ja, enn å flytte alt på en gang når man har muligheten!God dag!![]()
Fikk beskjed om at vi kaaanskje kunne begynne å flytte i ettermiddag!
Noe jeg synes hørtes bra ut, men gubben bare ".. I ettermiddag..? Er det noe vits i da?"
.... Hvor er entusiasmen?
Er det ikke bedre å begynne litt i dag og ta litt i morgen, enn å gjøre ALT på onsdag, f.eks?
Som i første [emoji6]Bryter fasten som i "hey, nå er det lov å spise!!", eller bryter som i "nå spiser jeg før lov"?
Nei , glad det har kommet seg men vet det er ille blant jentene fortsattSå godt for han og dere da[emoji2] men uansett ikke noe ålreit med et dårlig klassemiljø.
Spådd regn kl 17 herHer klarnet det da opp litt nå, egentlig spådd regn her og snart[emoji85]
Det er greit, her tar vi hensyn til sånt å det er jeg glad for
Man flytter uansett ikke en hel dag , har jo litt pauser
Kan låne disse to noen ganger [emoji23]Nope har ikke det lenger
Nei , glad det har kommet seg men vet det er ille blant jentene fortsatt
Joda men om det er en kamp så varer den jo bare 1.5 t å om de da har flere dager å flytte på såDet er jeg glad for å[emoji4]
Det er sant, men nå var det snakk om å ha mulighet til å gjøre det mens det var kamp eller hva det nå var[emoji6]
He he litt langt unnaKan låne disse to noen ganger [emoji23]
Inntrykk av at det ofte er sånnHuff, det er dumt da.
Håper det! Må bare se om vi får lån eller noe sånt først, da.Det hadde vært knall da[emoji2] Krysser fingra for det[emoji2]
Leier dere Nå?Håper det! Må bare se om vi får lån eller noe sånt først, da.
Også spørs det hvor mye du hadde hatt lyst [emoji23]He he litt langt unna![]()
Fryktelig kjedelig daJupp det er det! blir forhåpentligvis godt vær flere ganger [emoji4],
Grått her også forresten