Negative el-tester i morges, spent på hvordan de er i kveld. Håper på positiv test!! Livmortappen er i alle fall åpen så det holder, men vet ikke hvor lenge den kan være sånn før eggløsning?
Da kan vi kanskje heie hverandre i mål vi da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Negative el-tester i morges, spent på hvordan de er i kveld. Håper på positiv test!! Livmortappen er i alle fall åpen så det holder, men vet ikke hvor lenge den kan være sånn før eggløsning?
Da kan vi kanskje heie hverandre i mål vi daHeia egget!
Ble ikke til at jeg testet tirsdag. Aaaaalt for tidlig i min syklus.Jeg vil faktisk si at du hadde positiv onsdag. Samsvarer jo også med 19 mm egg. Da vokste nok egget ytterliggere 2-3 mm før det slapp. Tror du har hatt en kort LH topp mellom onsdag og torsdag.
Det blir veldig spennende å se!I ettermiddag/kveld har egentlig EL-smertene forsvunnet. Blir så forvirret. Vil det si at EL har vært, eller kan det fortsatt være det blir i morgen?
Edit: Tok en ny EL-test i kveld, den til høyre. Synes ikke det er veldig stor forskjell fra den jeg tok tidligere i dag. Spent på hvordan testen og tempen blir i morgen.
![]()
Synes heller ikke det er store forskjellen. Hvordan er det idag?I ettermiddag/kveld har egentlig EL-smertene forsvunnet. Blir så forvirret. Vil det si at EL har vært, eller kan det fortsatt være det blir i morgen?
Edit: Tok en ny EL-test i kveld, den til høyre. Synes ikke det er veldig stor forskjell fra den jeg tok tidligere i dag. Spent på hvordan testen og tempen blir i morgen.
![]()
Begynner nærme seg daEndelig litt antydning til noe på El testene. Fortsatt langt fra positiv men noe begynner muligens å skje...har vært så redd for at syklusen er helt tullete etter sa'en i april.
Trodde jeg skulle ha EL i morgen, men tror nok det går noen dager til ja.
Artig hvis du får et sånt signal også som kan gi indikasjon.Jeg har en tempdipp i dag lik den jeg hadde CD12 forrige mnd (er CD11 i dag), og som jeg tror jeg tidligere pleide å ha ca to dager før EL. Blir spennende å se om det stemmer.
gøy å følge med.CD 12, negative el tester, lav temp, men kroppen jobber med å få til el ut fra tegnene den gir. Blir spennende å se når el dukker opp.
![]()
![]()
Temping er så spennende!!
Østrogenet gjør et hopp (ø=lav temp, sant) rett før lf gjør et hopp, så kan være at du fanger opp det ^^Jeg har en tempdipp i dag lik den jeg hadde CD12 forrige mnd (er CD11 i dag), og som jeg tror jeg tidligere pleide å ha ca to dager før EL. Blir spennende å se om det stemmer.
Det blir veldig spennende å se!
jeg er ikke den beste til å tyde tester men det ser virkelig ut som EL er rett rundt hjørnet![]()