IKM UKE 24 ❤

Negative el-tester i morges, spent på hvordan de er i kveld. Håper på positiv test!! Livmortappen er i alle fall åpen så det holder, men vet ikke hvor lenge den kan være sånn før eggløsning?

Da kan vi kanskje heie hverandre i mål vi da :D Heia egget!

Negative el-tester gitt - men litt skarpere strek enn i morges. Vet ikke om jeg bør ta en gang til før jeg legger meg, eller bare drite i det? Tempingen vil jo avsløre EL, men så er jeg jo litt nysgjerrig på om jeg i det hele tatt får positiv el-tester.

Jeg vil faktisk si at du hadde positiv onsdag. Samsvarer jo også med 19 mm egg. Da vokste nok egget ytterliggere 2-3 mm før det slapp. Tror du har hatt en kort LH topp mellom onsdag og torsdag.
Ble ikke til at jeg testet tirsdag. Aaaaalt for tidlig i min syklus.
onsdag 24. var samme dag som vi så den på 19mm. Forstod det egentlig på gyn som at egget ikke vokste mer enn 1mm i døgnet når det ikke er tilført hormoner.
Men vi får se. Fortsetter å teste utover i uka når jeg pleier å ha EL og så får vi se.
Høyre eggstokk klarte vi ikke finne på UL og jeg lurte jo på om testen ville vært positiv på tirssdagen..

I ettermiddag/kveld har egentlig EL-smertene forsvunnet. Blir så forvirret. Vil det si at EL har vært, eller kan det fortsatt være det blir i morgen?

Edit: Tok en ny EL-test i kveld, den til høyre. Synes ikke det er veldig stor forskjell fra den jeg tok tidligere i dag. Spent på hvordan testen og tempen blir i morgen.

f504eba66293db51e8bba84f2c2ac221.jpg

Last edited:
Endelig litt antydning til noe på El testene. Fortsatt langt fra positiv men noe begynner muligens å skje...har vært så redd for at syklusen er helt tullete etter sa'en i april.
Trodde jeg skulle ha EL i morgen, men tror nok det går noen dager til ja.

Vedlegg

• 20170528_084131.jpg
    20170528_084131.jpg
    216,9 KB · Visninger: 108
I ettermiddag/kveld har egentlig EL-smertene forsvunnet. Blir så forvirret. Vil det si at EL har vært, eller kan det fortsatt være det blir i morgen?

Edit: Tok en ny EL-test i kveld, den til høyre. Synes ikke det er veldig stor forskjell fra den jeg tok tidligere i dag. Spent på hvordan testen og tempen blir i morgen.

Det blir veldig spennende å se!
jeg er ikke den beste til å tyde tester men det ser virkelig ut som EL er rett rundt hjørnet :)

Jeg har en tempdipp i dag lik den jeg hadde CD12 forrige mnd (er CD11 i dag), og som jeg tror jeg tidligere pleide å ha ca to dager før EL. Blir spennende å se om det stemmer.

Synes heller ikke det er store forskjellen. Hvordan er det idag?

Endelig litt antydning til noe på El testene. Fortsatt langt fra positiv men noe begynner muligens å skje...har vært så redd for at syklusen er helt tullete etter sa'en i april.
Trodde jeg skulle ha EL i morgen, men tror nok det går noen dager til ja.
Begynner nærme seg da :-)

Jeg har en tempdipp i dag lik den jeg hadde CD12 forrige mnd (er CD11 i dag), og som jeg tror jeg tidligere pleide å ha ca to dager før EL. Blir spennende å se om det stemmer.
Artig hvis du får et sånt signal også som kan gi indikasjon.

CD 12, negative el tester, lav temp, men kroppen jobber med å få til el ut fra tegnene den gir. Blir spennende å se når el dukker opp.

9354bf5ae2d3a0bac4e08a7364180552.jpg

f174b60069598be789d0bcfccf2f93cf.jpg

Temping er så spennende!!

Følger
CD 12, negative el tester, lav temp, men kroppen jobber med å få til el ut fra tegnene den gir. Blir spennende å se når el dukker opp.

9354bf5ae2d3a0bac4e08a7364180552.jpg

f174b60069598be789d0bcfccf2f93cf.jpg

Temping er så spennende!!
gøy å følge med.

Østrogenet gjør et hopp (ø=lav temp, sant) rett før lf gjør et hopp, så kan være at du fanger opp det ^^
Så gøy, da veit du i allefall at egget slipper snart :D

Her er det mange damer med el rett rundt hjørnet :D så spennende.
Tror faktisk el er i vei hos meg også
0fe2b982d7e0effef4e81c90d1f41dab.jpg

Forventer kanskje full i morgen (cd12), eller om jeg gikk glipp av det i går kveld.
Da vil jeg få el om 2-3 dager.

første dag med blinkede smiley i dag, har drukket salviete denne gangen håper det har gitt effekt på tidligere el. er i dag på cd 12 og sist var el på cd 19 :)

IMG_6251.jpg

Her er jeg bortreist fra mannen til imorgen kveld, så jeg håper pent kroppen ikke skal plutselig være "flink" og haste seg med EL nå. Vil gjerne ha den på tirsdag da ;)

Back
Topp