☆ Skravletråd Mai ☆

2 dag med forsøk på truse på Lille U.
Han kommer bort til meg og sier tisse.
Jeg spør om jeg skal hjelpe han med å ta av trusen slik at han får tisset i potten.
Han løper ut på kjøkkenet mens han sier Neeeii!!, jeg går etter og spør igjen.
Han sier nei igjen og går gjennom stuen og ut på terrassen.
Ved enden av terrassen står han med beina fra hverandre og tisser (med trusen på)....

Han vil virkelig ikke sitte på potten, men det virker som om han kjenner det når han må tisse...
Vel jeg vet det er litt tidlig og hadde egentlig tenkt å vente et par måneder til.
Det positive at at han er klar fysisk ved at han kjenner når han må.
Det andre kan vi jobbe med :)
Ja det er veldig bra bare det [emoji4] hva med krakk til toalettet da?

Vel, han klippet håret kortere og smurte i dag :-)

Solbrent blir han mange ganger i året men har litt holdningen fra sin mor om at det merker man seg ikke ved. (for ifølge hans foreldre er man nemlig liksom "skikkelig" så man trenger ikke solkrem eller nesespray når man er potte tett eller søvn eller... Sånne ting som jeg trenger. Spise to ganger for dagen, sove fire timer og tåle å bli brent. Det er visst idealet....satt på spissen.
Gått på livets harde skole og det gikk bra med meg så da fungerer det for alle typer?
Men bra han smurte!

Men det aner meg at jeg må spise/fore en gang til før middag.

For middag er altså burgere jeg skal grille til middag når gutta kommer hjem. Sånn om drøyt fem timer antydet mannen
Ja da må det nok et mellommåltid til [emoji4]

Gått på livets harde skole og det gikk bra med meg så da fungerer det for alle typer?
Men bra han smurte!
Foreldrene hans har en litt annen innstilling til mye enn jeg er oppvokst med. Og det preger ham jo. Men jeg bearbeider ham ;-)

Har altfor lite venner som vil ut og drikke gitt. Her er jeg tørst som bare det på godt lag, musikk og kald drikke. Og iiiingen skal ut. Sola steker også ! [emoji274][emoji274] Håper noen ombestemmer deg ja !
Kjedelige venner du har da [emoji54]

Jeg må ha meg ny bikini...

Jeg mener jeg kjøpte det i fjor og knapt fikk brukt,men i skuffen for overvintring av slikt ligger to for små topper fra tiden pre barn. Jeg har sjekket bunnen av skittentøyet for jeg har alltid en rest i bunnen og dit kan det snike seg ting som er ute av sesong (fant frøkna sin bikini og badedrakt)

Men nei.

Jeg skal lete mer, en dag det regner ;-)

Jeg bruker ikke denne fine dagen på å lete i skap og skuffer.

På min nevnte skjermede altan uten særlig innsyn går den ene av de jeg fant greit (den andre er elastikke død på. Denne er nok nyere)
Frøkna vil helst at jeg skal bedrive toppløs soling, aka fri bar ;-)

Til uka skal det jo være kjipt vær, så innimellom avslutninger og konserter og ekstra øvinger skal jeg få til en handletur tenker jeg. Det andre er jo på ettermiddagen, og jeg har dagen til rådighet.

Skulle hatt ei capri bukse eller to som jeg ikke føler jeg må ha "lang overdel til for den er så tett at du ser formen på trusa mi" også. Og egentlig en time hos optiker. Jeg må ha nye briller før disse faller fra hverandre....
(og der går vel feriepengene da ;-))
Greit med feriepenger da [emoji6]

Alle tingene høres jo veldig fornuftig ut [emoji4]

Ja, tror det, så tenker jobbe for den egentlig

Og heller Syden etter det igjen. Da begynner minstemor å bli litt større også
Om det kun blir en gang hvert 12. År, er det kanskje greit at alle ungene kan dra nytte av det, ja..
[emoji14]

Foreldrene hans har en litt annen innstilling til mye enn jeg er oppvokst med. Og det preger ham jo. Men jeg bearbeider ham ;-)
Det er bra [emoji6]

Selvom foreldre har en instilling må man også se etter hva som blir rett for han og ta bruk av de erfaringene han gjøres også [emoji4]

Det var utrolig koselig, og med det været som er nå...

Vi gikk en tur på rundt 5 km, ved tanke på været er det skikkelig overraskende at vi kun møtte en annen person på hele den runden
Oi, her var det stappfull av folka idag, ikke like mye som jeg forventet men mange nok, og de fleste for å komme seg ut [emoji4]

Men nå har ikke jeg gått skikkelig tur idag men hver ute med ungene

Back
Topp