Joda, men jeg blir jo enda mer tørst...Forståelig det da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, men jeg blir jo enda mer tørst...Forståelig det da.
Du får hente deg en vannflaske. Viktig å holde seg hydrert i varmen [emoji4][emoji4]Joda, men jeg blir jo enda mer tørst...
Jeg har drikke. Men drikker mer, enda mindre lyst på mat.Du får hente deg en vannflaske. Viktig å holde seg hydrert i varmen [emoji4][emoji4]
Høres fint ut egentlig. Jeg og vil ha varme. Lyst på ferietur, egentlig.Jeg har drikke. Men drikker mer, enda mindre lyst på mat.
Jaja, vi overlever.
Tempen skal synke fra fem. Så innen planlagt middag klokken 19 ca 20 grader og synkende. Fint det![]()
Hørtes deilig ut. Håper å få med mannen på sånn ferie igjen et år. Vi var på Malta på bryllupsreise. Han liker ikke varme men sa at en gang hvert 5. År skulle han utstånfor meg.Høres fint ut egentlig. Jeg og vil ha varme. Lyst på ferietur, egentlig.
Var i Kos, Hellas i fjor, all inclusive hotell.. Var så fantastisk god mat der. Kunne tenkt meg dit igjen KUN pga maten. Og litt varmen.
Hørtes deilig ut. Håper å få med mannen på sånn ferie igjen et år. Vi var på Malta på bryllupsreise. Han liker ikke varme men sa at en gang hvert 5. År skulle han utstånfor meg.Høres fint ut egentlig. Jeg og vil ha varme. Lyst på ferietur, egentlig.
Var i Kos, Hellas i fjor, all inclusive hotell.. Var så fantastisk god mat der. Kunne tenkt meg dit igjen KUN pga maten. Og litt varmen.
Så koselig [emoji7]Egentid for jentene
![]()
Utrolig synd for man blir fort hemmet en del av hørselsproblemer hadde vann i mellomøret som tydeligvis ikke gikk vekk etter fødsel også oppdaget veldig sent så styr med dren, talpedagog osv, synd man må vente såpass lenge på noe som er rutine og fort gjort egentligHørselproblemer har han , er sånn det er
Nå skal han være tatt innen 12 uker, siden det er ferie i juli så blir det nok ikke før i august
Lett å glemme [emoji4]Da husket jeg feil..
Ja var sikker på at det var 8000 jeg [emoji54]Oj såpass ja
Hørtes deilig ut. Håper å få med mannen på sånn ferie igjen et år. Vi var på Malta på bryllupsreise. Han liker ikke varme men sa at en gang hvert 5. År skulle han utstånfor meg.
I år feirer vi ti års bryllupsdag...
I år har mannen fire betalte feriedagerDa får dere ta det igjen med 14 dager snart. Kanskje for å feire 10 år?![]()
Gubben her liker heldigvis sydenturer.. Og om ikke.. I fjor reiste jeg med brodern og datteren min. Koste oss godt vi.
I år har mannen fire betalte feriedager
Han tar ut tre uker totalt i juli, men et par av dem er pappaperm. Siste halve uken minimum skal vi være hjemme og komme oss i orden til hverdagen begynner.
Ellers skal vi til svigers, og er det opp til meg, være der et par dager, dra til Kristiansand, et par netter der og dyreparken, før retur og ei ukes tid hos svigers så hjem.
Selve bryllupsdagen vår setter mannen og sønnen seg på en buss på korpstur. De skal ikke så langt. Men blir borte den helga.
Men hvem vet. Jeg får jobbe mot neste år ;-)
Neste år går korpsturen til Danmark og jeg har valgt antydet at da går ferien til Danmark, Legoland, løveparken og lalandia eller noe sånn ;-)Neste år går sikkert. Satser på du får ham med på det![]()
Høres bra ut. Blir sikkert moro for unga og!Neste år går korpsturen til Danmark og jeg har valgt antydet at da går ferien til Danmark, Legoland, løveparken og lalandia eller noe sånn ;-)