☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg lo godt nå [emoji23]

3b83dae58936ccdda3a6d26cc066de02.jpg
Hahahaha [emoji23][emoji23]

Hm.. Til juli/augustbaby...?
182c0340470f47fd57999f96e35925a7.jpg

Jeg elsker å grille så vi griller mye. Men i dag fikk mellomste velge (siden hun hadde tatt blodprøve hos legen) og valgte taco hellet enn grilling.

I morgen kveld griller vi etter fotballen tror jeg. Mannen mener de drar alene så da ordner jeg mat når de varsler at de er på vei hjem tenker jeg.
Det er veldig godt med grillmat. En gang i blandt er det deilig med noe annet også, for å få litt avbrekk. Men er jo veldig mye man kan grille! Mannen har en tendens til å henge seg opp på samme mat hele tiden.

Taco er godt det også [emoji1]

Freshe farger og da!
Ja, den øverste er lik den nederste

Kjøpte til mamma også, hun fikk jordbær i gave fra meg og ungene. Hennes er hvit og grå. Hun har snakket på jordbær i krukke siden vi var små. Så da hun ble 60 sådde vi og ordnet. Ungene syntes det var stas, og spiste masse bær hele sommeren. (månedsjordbær så de blomstrer og får bær hele sesongen)

Det er veldig godt med grillmat. En gang i blandt er det deilig med noe annet også, for å få litt avbrekk. Men er jo veldig mye man kan grille! Mannen har en tendens til å henge seg opp på samme mat hele tiden.

Taco er godt det også [emoji1]
Vi griller variert

Woh. Samboer grunner stolen nå. Fant ut at han fikk grunne og male den likevel.
Jeg mener.. Han HAR jo allerede astma, babyen har foreløpig ikke såvidt jeg vet.

Dessuten er jeg ikke i form til å drive med sånt enda..
Så flink da [emoji171]

Ja, den øverste er lik den nederste

Kjøpte til mamma også, hun fikk jordbær i gave fra meg og ungene. Hennes er hvit og grå. Hun har snakket på jordbær i krukke siden vi var små. Så da hun ble 60 sådde vi og ordnet. Ungene syntes det var stas, og spiste masse bær hele sommeren. (månedsjordbær så de blomstrer og får bær hele sesongen)
Hørtes ut som praktiske jordbær! [emoji173]️
Hvor er krukkene kjøpt..?

Back
Topp