Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Hahahaha [emoji23][emoji23]Jeg lo godt nå [emoji23]
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahaha [emoji23][emoji23]Jeg lo godt nå [emoji23]
![]()
Driver egentlig med lading ser du [emoji33]Dere må ikke bli stille når jeg legger barn og ammer og svarer på sitater fra middagen ;-)
Freshe farger og da!Bilde av jordbærkrukken. Orker ikke lete tilbake og sitere.
Har en etasje til, men disse er i "isolat" pga lus![]()
Ja. Men har bedt om pause så jeg ikke går lei [emoji23]Er jo så godt også da [emoji1]
Det er veldig godt med grillmat. En gang i blandt er det deilig med noe annet også, for å få litt avbrekk. Men er jo veldig mye man kan grille! Mannen har en tendens til å henge seg opp på samme mat hele tiden.Jeg elsker å grille så vi griller mye. Men i dag fikk mellomste velge (siden hun hadde tatt blodprøve hos legen) og valgte taco hellet enn grilling.
I morgen kveld griller vi etter fotballen tror jeg. Mannen mener de drar alene så da ordner jeg mat når de varsler at de er på vei hjem tenker jeg.
Hmm...det gjorde jeg mens jeg spiste middag.Driver egentlig med lading ser du [emoji33]
Synes ikke telefonen lader fort nok. Rakk å bli 30%, før jeg "måtte bare.."Hmm...det gjorde jeg mens jeg spiste middag.
Ja, den øverste er lik den nedersteFreshe farger og da!
Au! Det så vondt ut [emoji85]Oi, det var heftig!![emoji33][emoji15] bra du er litt bedre!
Og jeg må bare si: så utrolig flott du er!![emoji7]
Vi griller variertDet er veldig godt med grillmat. En gang i blandt er det deilig med noe annet også, for å få litt avbrekk. Men er jo veldig mye man kan grille! Mannen har en tendens til å henge seg opp på samme mat hele tiden.
Taco er godt det også [emoji1]
Så morsomme potterBilde av jordbærkrukken. Orker ikke lete tilbake og sitere.
Har en etasje til, men disse er i "isolat" pga lus![]()
HeheSynes ikke telefonen lader fort nok. Rakk å bli 30%, før jeg "måtte bare.."
Ja, jeg liker dem. Som sagt fikk mamma hvit og gråSå morsomme potter
Får håpe det var den ene gangen..Hu spydde en gang i morges [emoji33]
Hva jobber du med RonjaR?Hehe, håper neste blir en syvsover[emoji14]
Jeg må så tidlig opp pga jobb....barna sover til ca 0630-07[emoji1]
Tre mnd? Eller seks dersom det kan brettes opp og ikke er tenkt som faktisk HENTE sett men å brukes om vinteren?Hm.. Til juli/augustbaby...?
![]()
Hun jobber i tollvesenet, mener jegHva jobber du med RonjaR?
Så flink da [emoji171]Woh. Samboer grunner stolen nå. Fant ut at han fikk grunne og male den likevel.
Jeg mener.. Han HAR jo allerede astma, babyen har foreløpig ikke såvidt jeg vet.
Dessuten er jeg ikke i form til å drive med sånt enda..
Hørtes ut som praktiske jordbær! [emoji173]️Ja, den øverste er lik den nederste
Kjøpte til mamma også, hun fikk jordbær i gave fra meg og ungene. Hennes er hvit og grå. Hun har snakket på jordbær i krukke siden vi var små. Så da hun ble 60 sådde vi og ordnet. Ungene syntes det var stas, og spiste masse bær hele sommeren. (månedsjordbær så de blomstrer og får bær hele sesongen)