Auuu!
Jeg er solbrent!!!!!!
Jeg er solbrent!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg la meg til slutt da. Sov helt himmelsk :O Medisinen fungerer supert, hodepinen etter trykket er nesten borteDet samme som meg det.
Mannen sitter og ser en film jeg ikke er så veldig interessert i, så sitter bare å sløver
Koselig [emoji7]Egentlig rimelig fascinerende når man legger hånden på magen og kjenner en fot plutselig dras vekk derfra fra innsiden [emoji28]
God kveld KenguGod morgen alle sammen
Så utrolig godt å høre du er bedreJeg la meg til slutt da. Sov helt himmelsk :O Medisinen fungerer supert, hodepinen etter trykket er nesten borteSynet er dog tåkete enda. Men allikevel.
Vi har vært i bursdag. Var i overkant sliten, men uten hodepine er alt mye enklere.God morgen alle sammen . Planer for dagen?![]()
Kommet langt?Prøver desperat å bli ferdig med drakten til Lille U får sommerferien......
Ånei [emoji85] Det er ikke godt!Auuu!
Jeg er solbrent!!!!!!
Håper du blir bedre snart [emoji171] Alt blir ekstra tungt ved sykdom. Og pass på deg selv.Presset meg til å få byttet på sengen, smårydde bittelitt og sette på en maskin med klær. Sååårt nødvendig.. Begynner bli drittlei av å være syk, så nå vet jeg faktisk ikke om jeg gidder være det mer [emoji14] [emoji14]
Vannvittig tungt for hode og kropp dog, så føler jeg kan ta meg et velfortjent bad. [emoji85]
Det er helt himmelsk. Jeg har ikke ord [emoji171] Lyst til å grine av glede. Jeg håper det varer jeg og. Litt opp til øyelegen fremover nå.Så utrolig godt å høre du er bedre
Håper det varer
Har en 6-7 cm til der hvor jeg skal begynne å strikke skrittet (strikkes ovenfra og ned), og så ermer og beinKommet langt?
Det gjør vondt, ja.Ånei [emoji85] Det er ikke godt!
Det gjorde viKose dere
Det må denVis vedlegget 226171 Denne må jo være midt i blinken for en dinosaurelsker
Det har jegGod kveld Kengu[emoji1]
Hatt en fin dag?
Godt med illusjonen av sommer i det minste [emoji14]
Godt med jordbær da! Jeg har hatt en dum tendens i det siste til å kjøpe jordbær, også.. Glemme det bort i kjøleskapet.. [emoji85]
Jupp det var billig då greit å teste det ut daDet var kjempe fint![emoji1] og billig!
Er det.. Ekstra herlig å legge seg i rent sengetøy etterpå [emoji7]Ja. Føler også det. Ett bad er herlig ♡
Mhm jeg vetIkke sett[emoji4] så innmari smart ut!