Da er dere langt innafor[emoji6]
Mulig det er bare far og sønn som drar, men kanskje tar jeg med jentene også, vi får rett og slett se. Litt slitsomt med ettåringen, rett og slett. Mye folk og ikke så greit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er dere langt innafor[emoji6]
Mao han hadde lyst til å spise kake?[emoji6]
Mulig det er bare far og sønn som drar, men kanskje tar jeg med jentene også, vi får rett og slett se. Litt slitsomt med ettåringen, rett og slett. Mye folk og ikke så greit
Ser den veldig godt. Blir kjedelig å vente så mye også. Mi hadde det nok ikke funka å hatt med på noe slikt.
Noen som har sett noe lignende Dette?
Vis vedlegget 226149
En grunn til at jeg gleder meg til ferie
Æsj, det regner, og vi som skulle gå tur pg teste bæremeis da[emoji85] var jo spådd så fint vær i dag og.
Hvordan er været hos dere?
Bare noen sekunder igjen av budrunden på drivhuset å så la noen andre inn bud.. over en time siden jeg la inn bud sist
Då ble det ikke drivhus på mannen
Alt går. Det må jo bare det.
Enten går det bra. Eller så går det over. Men det går i alle fall. Og det gjør denne helga her også
Håper det.Det går vel fint?[emoji4]
AbsoluttHatt en super dag med andre ord[emoji2]
Både koselig og litt viktig tror jeg det er[emoji4]
Jeg tegna det opp på forhånd da altsåSkulle ønske jeg og kunne strikke!
Skjønner ikke hvordan du klarte det der uten mønster. Vel, skjønner ikke hvordan noen klarer å strikke med mønster heller da, det er jo gresk ^^
Men hva er det med lørdagene i mai?
For to uker siden, "sommer" på lørdagen, 18-19 grader.
Sist lørdag, "sommer" på lørdagen, 22-23 grader og ungene hadde vannkrig i hagen.
Meldingene nå.
![]()
Forståelig det da. Får håpe du fikk hvile godt i natt da [emoji4]
God morgen! Da har jeg endelig fått sovet litt skikkelig. Ikke noe gøy å ikke få til å sove når man er trøtt..
Greit at slimløsende hjalp tilslutt altså.
Så bra! Godt å sove [emoji7]Det gjorde jeg[emoji1] fikk sove til kl 09, og det er luksus[emoji1]
Spyro gjør ting hu ikke kan...
Mannen ville ha lue. Jeg strikker nå lue. Og har tegna opp eget mønster til den. For mannen ville ha arbeidsnavnet på den også. Så nå er alt tegna. Må jeg bare se om det går fint å få ned på strikkepinnen da. Etter jeg har regna som en gal på hvor jeg skal plassere ting ! [emoji23] Mannen har visst store forhåpninger... Tvitvi!! [emoji85]
Ja, jeg ble ganske sur til slutt.. Fikk ikke sove, samboer snorket, kattene skulle inn og ut hele tiden... Så. Da jeg endelig fikk renset meg opp litt sånn at jeg fikk puste igjen, var det rimelig deilig å bare kunne sovne av..Så bra du fikk deg litt søvn[emoji2]
Sånn. Kake ferdig. Må få glasur om litt da.
Mannen hadde lyst til at vi skulle bake kake med ungene
Så jeg og mellomste har bakt. Mens han sitter og jobber
Noen vært på fig tree bay her?![]()