✿ IKM uke 21 ✿

IMG_0600.JPG
Tok en (CB EARLY) i dagtidlig. 3 dager til ikm. Ser dere og strek? Den er mer blå utenom bilde. Håper så inderlig [emoji4][emoji4]
 
Syns blodet mitt smaker metall eg [emoji848]gi beskjed neste gang du tester då så skal eg prøve å holde meg til då [emoji85] 7 dpo her og..

Det skal jeg gjøre[emoji1317]har lyst til å ta en ny allerede, våknet nettopp etter nattevakt.. Men det er jo bare galskap[emoji85]
 
Hehe! Då har du jo nesten ein slags mårraurin viss du har sove non timer [emoji14]

Jepp, og jeg tissa i en kopp- dramatisk klar til å dyppe..men så tok jeg meg i det og tenkte "ærlig talt, et sted må grensa di gå også", og helte det ut[emoji85][emoji23]ny sjanse i morgen
 
Jepp, og jeg tissa i en kopp- dramatisk klar til å dyppe..men så tok jeg meg i det og tenkte "ærlig talt, et sted må grensa di gå også", og helte det ut[emoji85][emoji23]ny sjanse i morgen

Haha! Så utrulig bra [emoji23][emoji23][emoji23]
 
d16344d6268fc8a78d6bad9fd14727a1.jpg

Tatt på utvannet urin akkurat nå, streken kom opp med en gang og den har rosa farge... [emoji15][emoji15][emoji85] litt vanskelig å få med fargen på bilde... men den er der [emoji848]
 
CD 29 og 3/4 dager over IKM, men testen i går hadde kun skyggestrek.. kan ikke bare tanta komme så vi kan komme igang med ny PP?:meh: Blæææ....
 
CD 29 og 3/4 dager over IKM, men testen i går hadde kun skyggestrek.. kan ikke bare tanta komme så vi kan komme igang med ny PP?:meh: Blæææ....

Vet hvordan du har det [emoji15] har 27 pp bak meg, noen ganger har mensen vært forsinka... og er ikke akkurat noe særlig når man bare vil inn i ny prøveperiode...
 
Tok test nå i ettermiddag med test på 10. Null antydning til strek. Venter mensen på torsdag. Dødsdeppa og skuffa. Pp7 neste gang. Er det ikke snart vår tur?
 
Back
Topp