Ja er jo det . Men greit å få skikkelig klarhet .Så kjedelig[emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er jo det . Men greit å få skikkelig klarhet .Så kjedelig[emoji13]
Litt klokere nå men må vente på svar på prøver tatt u dag
Ja,er helt greit da.Ja da er det godt med varm drikke [emoji4]
Godt med grillmat da [emoji4]Mmm stappa på grillmat
Spiser stortsett alltid for megetGodt med grillmat da [emoji4]
Ikke like godt å være stappa da [emoji54]
Lillegutt prøver å lære seg å krabbe [emoji54] lille babyen min vokser så fort [emoji173]️
Så kjedelig da. Men snill samboerHeihei!
Jeg er fremdeles syk og klagete, og har inntatt totalt "bedrest". Samboer var så snill og kom med 5 stk berlinerboller til meg i stad... Har bare en igjen [emoji85][emoji85]
Hos deg da?
Spennende da. Hvor går turene?Og der var kalenderen min full av forretningsreiser igjen...
Haha, Lykke tilJeg nevnte tilfeldigvis til mannen at sterk mat kan sette igang fødsel. Han foreslo Taco til middag. Ok, greit det
Thihi ^^
Absolutt. Aldri feil med sukker [emoji28]Så kjedelig da. Men snill samboerhåper det smakte
her har dagen vært finfin. Men måtte hente mini i barnehagen med feber, så får se hvordan det går.
Hihi..
Hvor langt er du nå?
HAHA, det funka altså?

Luring [emoji23][emoji106]38+6![]()
Ja, og så uten at han skjønte det selv og da![]()
Haha, Lykke tilnår er teemin?
Haha, går jo ann å prøve ihvertfall selvom jeg personlig heller holder en knapp for en runde i høyet [emoji23]

Lillegutt prøver å lære seg å krabbe [emoji54] lille babyen min vokser så fort [emoji173]️
Den var ikke dum da. Sitter og sier til mannen jeg trenger bedre orden. Mao. Nye møbler [emoji23]Har en sånn her, som er nesten sprekkeferdig av strikkepinner... [emoji14]
I tillegg minst 50 rundpinner i bambus i ulike størrelser.
Sååå fort gjort å ta helt av [emoji23]![]()
Et seksjonsseminar, og et 2 dagersmøte i Trondheim..Noen spennende turer da?
Var virkelig det altså[emoji16] Det skjønner jeg godt[emoji4] Hva slags farge er minste sin?
Mandag-tirsdag neste uke, og tirsdag-onsdag uken etter.Veldig mange reiser fremover?