☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg som akkurat har mestrer det å quote flere har ikke helt taket på å quote flere over flere sider. Jaja :)
Godt å være nydusjet!
Må lage meg litt kveldsmat etter hvert, men føler at jeg har spist halve huset i dag så jeg er litt usikker på hva jeg skal spise nå :P

Ikke lett å quote mange og holde styr på svarene[emoji12]

Så godt da men hørtes veldig varmt ut [emoji85]
Nemlig 19 grader her så mer vær for is [emoji6]
Ikke sol her i dag. Overskyet. Og jeg ligger i kjelleren, og føler meg elendig bare. [emoji14] varm drikke hjelper bittelitt på halsen i alle fall.

Jeg nevnte tilfeldigvis til mannen at sterk mat kan sette igang fødsel. Han foreslo Taco til middag. Ok, greit det :D
Thihi ^^
Haha, går jo ann å prøve ihvertfall selvom jeg personlig heller holder en knapp for en runde i høyet [emoji23]

Det er bra da!
Det KAN være litt det at jeg på en måte *håper* bittelitt at hun ikke kan bo alene uten tilsyn, sånn at hun er langt unna når vi mulig kjøper huset en gang [emoji85][emoji85]
Men og litt det at jeg samtidig håper at DERSOM hun ikke kan bo alene, at det blir tatt tak i fort, sånn at det ikke ender opp med et kjemperot for henne (med f.eks regninger).
Men det kan jo gå bare fint, altså.
Hehe ja det kunne jo hvert greit selvsagt [emoji6]

Haha sånn ja. Er fin farge. Derfor jeg vil ha ordentlig bilde av den med meg og barna i sine [emoji7] Søstra mi er litt hobbyfotograf også. Men kjører langtransport. Så må pent vente til hu er hjemme gitt :)

Var virkelig det altså[emoji16] Det skjønner jeg godt[emoji4] Hva slags farge er minste sin?

Back
Topp