TakkAu, det er grusomt![emoji13] god bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkAu, det er grusomt![emoji13] god bedring!
Heihei!Hallo halloer det en fin tirsdag?
Jeg mente bare gi meg for kvelden.Nei, dumma[emoji23]
Glatt Anna og Elsa her for minste [emoji14]Viktige valg må tas når den store dagen er kommet. Førskoledag på skolen. Hva skal.... Matpakken ligge i?
Til å aldri ha hatt med seg matpakke i bhg har hun ganske mange matbokser å velge i....![]()
Haha sånn ja. Er fin farge. Derfor jeg vil ha ordentlig bilde av den med meg og barna i sine [emoji7] Søstra mi er litt hobbyfotograf også. Men kjører langtransport. Så må pent vente til hu er hjemme gittRett og slett fordi jeg forelska meg litt i den grønnfarga[emoji23][emoji16] hadde nok ikke huska det ellers[emoji6]
Min mor hadde to onkler som bodde hjemme frem til oldemor døde, gikk det også han ene flyttet tilogmed inn til kjæresten en del år senere [emoji6]Gjør nok det. Men det var vel også en grunn til at hun fremdeles bodde med moren sin.. Hun bodde visst for seg selv for en del år siden, men gikk visst ikke så bra.. Men kan jo hende det går bedre nå![]()
Hihi..Jeg nevnte tilfeldigvis til mannen at sterk mat kan sette igang fødsel. Han foreslo Taco til middag. Ok, greit det
Thihi ^^
HAHA, det funka altså?Jeg nevnte tilfeldigvis til mannen at sterk mat kan sette igang fødsel. Han foreslo Taco til middag. Ok, greit det
Thihi ^^
Jeg har et lite tonn med strikkepinner fra ebay... [emoji14]Fort gjort [emoji23]
♡ ebay [emoji7]![]()
Det har du helt sikkert. Jeg begynte jo nylig... [emoji23] Må ta av litt saktere jeg hahaha.Jeg har et lite tonn med strikkepinner fra ebay... [emoji14]
Det er bra da!Min mor hadde to onkler som bodde hjemme frem til oldemor døde, gikk det også han ene flyttet tilogmed inn til kjæresten en del år senere [emoji6]
Har en sånn her, som er nesten sprekkeferdig av strikkepinner... [emoji14]Det har du helt sikkert. Jeg begynte jo nylig... [emoji23] Må ta av litt saktere jeg hahaha.
Viktig med matbokser [emoji6]Viktige valg må tas når den store dagen er kommet. Førskoledag på skolen. Hva skal.... Matpakken ligge i?
Til å aldri ha hatt med seg matpakke i bhg har hun ganske mange matbokser å velge i....![]()
Stor forskjell fra å vite det til å se pappaen sin bli kjørt vekk i en ambulanseDet vet han jo de ikke gjør men det er noe med når du står i situasjonen å ser på likevel
Fin tirsdag her ihvertfall, nydelig vær og var ute og gikk i nesten 4 timer sluttet å regne km etter 5 [emoji23]Hallo halloer det en fin tirsdag?
Så godt da men hørtes veldig varmt ut [emoji85]Gubben var så snill og kom ned med en kopp kakao til meg [emoji7]
Heldige meg med så snill gubbe![]()