☆ Skravletråd Mai ☆

Hallo hallo:) er det en fin tirsdag?
Heihei!
Jeg er fremdeles syk og klagete, og har inntatt totalt "bedrest". Samboer var så snill og kom med 5 stk berlinerboller til meg i stad... Har bare en igjen [emoji85][emoji85]

Hos deg da?

Gubben var så snill og kom ned med en kopp kakao til meg [emoji7]
Heldige meg med så snill gubbe :D

Jeg nevnte tilfeldigvis til mannen at sterk mat kan sette igang fødsel. Han foreslo Taco til middag. Ok, greit det :D
Thihi ^^

Viktige valg må tas når den store dagen er kommet. Førskoledag på skolen. Hva skal.... Matpakken ligge i?

Til å aldri ha hatt med seg matpakke i bhg har hun ganske mange matbokser å velge i....
80c5ac7968b4ed8fd0dd1646dbf350ae.jpg
Glatt Anna og Elsa her for minste [emoji14]

Rett og slett fordi jeg forelska meg litt i den grønnfarga[emoji23][emoji16] hadde nok ikke huska det ellers[emoji6]
Haha sånn ja. Er fin farge. Derfor jeg vil ha ordentlig bilde av den med meg og barna i sine [emoji7] Søstra mi er litt hobbyfotograf også. Men kjører langtransport. Så må pent vente til hu er hjemme gitt :)

Gjør nok det. Men det var vel også en grunn til at hun fremdeles bodde med moren sin.. Hun bodde visst for seg selv for en del år siden, men gikk visst ikke så bra.. Men kan jo hende det går bedre nå :)
Min mor hadde to onkler som bodde hjemme frem til oldemor døde, gikk det også han ene flyttet tilogmed inn til kjæresten en del år senere [emoji6]

Min mor hadde to onkler som bodde hjemme frem til oldemor døde, gikk det også han ene flyttet tilogmed inn til kjæresten en del år senere [emoji6]
Det er bra da!
Det KAN være litt det at jeg på en måte *håper* bittelitt at hun ikke kan bo alene uten tilsyn, sånn at hun er langt unna når vi mulig kjøper huset en gang [emoji85][emoji85]
Men og litt det at jeg samtidig håper at DERSOM hun ikke kan bo alene, at det blir tatt tak i fort, sånn at det ikke ender opp med et kjemperot for henne (med f.eks regninger).
Men det kan jo gå bare fint, altså.

Det har du helt sikkert. Jeg begynte jo nylig... [emoji23] Må ta av litt saktere jeg hahaha.
Har en sånn her, som er nesten sprekkeferdig av strikkepinner... [emoji14]
I tillegg minst 50 rundpinner i bambus i ulike størrelser.
Sååå fort gjort å ta helt av [emoji23]
0161cd7a3ea1bb6fcea3629c804a7285.jpg

Viktige valg må tas når den store dagen er kommet. Førskoledag på skolen. Hva skal.... Matpakken ligge i?

Til å aldri ha hatt med seg matpakke i bhg har hun ganske mange matbokser å velge i....
80c5ac7968b4ed8fd0dd1646dbf350ae.jpg
Viktig med matbokser [emoji6]

Det vet han jo de ikke gjør men det er noe med når du står i situasjonen å ser på likevel
Stor forskjell fra å vite det til å se pappaen sin bli kjørt vekk i en ambulanse
Fikk han svar eller henvisning hos legen?

Back
Topp